היישום אינו מחובר לאינטרנט

דיווח חשבונאי והיבטי ביקורת ברשויות המקומיות

עבודה מס' 020186

מחיר: 252.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת הנושא, ההיבט הציבורי בביקורת רשויות מקומיות, דרישות סטטוטוריות, דיווח חשבונאי,ניתוח דוחות ועוד.

7,471 מילים ,11 מקורות

תקציר העבודה:

רשויות מקומיות הן הרשויות המופקדות על רווחת תושבי האיזור שבשליטתן וכן על כל הפעולות המוניציפאליות אשר תושבי האזור אמורים לקבלן. רשויות אלו הינן בעלות מחזור כספי גדול מאוד, הוסף לכך את מיגוון הפעילויות אשר הן אמורות לבצע, ואך טבעי הוא הדבר כי הן יהיו נושא לביקורת שוטפת, החל מרשויות השלטון המממנות אותן, מצד ספקים ונותני שירותים העוסקים יחד עם העיריה בעבודה היום יומית וכלה באזרחים האמורים לקבל מהן שרותים.
בעבר הלא רחוק היינו אמונים על ביקורות שוטפות בעיקר לגבי הניהול השוטף של הרשויות (לדוגמא עירית תל-אביב על תקציבה הגרעוני הגדול) וכן לגבי אי סדרים כספיים בעיקר מצד ההוצאות של הרשויות הנ"ל. אולם כיום הביקורת על הרשויות המקומיות הינה הדוקה ביותר: מבקרים פנימיים, חיצוניים, ועדות ביקורת וכן פיקוח הדוק של משרד מבקר המדינה אשר אינו חוסך את שבט לשונו מכל חריג שהוא.
מטרת עבודתנו אינה לבקר את הצד הניהולי שברשויות מקומיות, מפאת קוצר היריעה, אלא לנתח את האספקט הביקורתי- חשבונאי שיש במקומות כאלו, על כל המשתמע מכך: החשיבות הציבורית שיש לכך, החשיבות המיסויית שיש למוסדות אלו וכן החשיבות כלפי אי סדרים, פלילים או אי סדרים של טעויות ואי הבנות, וכן את ההבדל בין הביקורת ברשויות אלו, לחברות מסחריות.
העבודה כוללת, ניתוח כלל המערכת החשבונאית והביקורתית ברשויות המקומיות על כל היבטיה: המטרות בביקורת, הציפיות מביקורת כנ"ל, המערכת החשבונאית, מערכת המיסוי (הן ההכנסות והן ההוצאות).

ראשי פרקים:
1. מבנה העבודה והצגתה
2. הקדמה-ההיבט הציבורי בביקורת רשויות מקומיות
3. דרישות סטטוטוריות
4. הדיווח החשבונאי
5. ניתוח דוחו"ת כספיים
6. הביקורת
7. היבטי מס
8. ביקורת פנימית
9. סיכום העבודה
10. ביבליוגרפיה

תגים:

מוניציפאליות · רשויות · חשבונואות · מאזן · מיסים · עיריה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיווח חשבונאי והיבטי ביקורת ברשויות המקומיות", סמינריון אודות "דיווח חשבונאי והיבטי ביקורת ברשויות המקומיות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.