היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 17
עבודה מס' 62090
בסיס מפורט לתוכנית פרסום המציגה מוצר חדשני בתחום המשקאות הקלים.
7,310 מילים (כ-22.5 עמ'), 4 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 65095
ארבעת התמהילים בשיווק ויישומם בהתייחס למותג קוקה קולה ולחברה המרכזית למשקאות קלים.
8,680 מילים (כ-26.5 עמ'), 1 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 67853
סקירה של חמישה מקורות וניתוח של 4 פרסומות: 2 של משקאות קלים ו-2 של משקאות אלכוהוליים.
3,731 מילים (כ-11.5 עמ'), 5 מקורות, 156.95 ₪
עבודה מס' 71024
כיצד ההבדלים בין המשקאות הקלים השונים באים לידי ביטוי בהבדלי העדפות הצרכן בישראל?
7,662 מילים (כ-23.5 עמ'), 12 מקורות, 299.95 ₪
עבודה מס' 50207
שיטת השיווק, התנהגות הצרכן, מודל התנהגות גירוי-תגובה, השפעת הקבוצה, מסגלי חידושים ותרגום הרגלי צריכה ליצירת רווחים.
3,880 מילים (כ-12 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 63181
2,898 מילים (כ-9 עמ'), 5 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 64444
תוכנית שיווקית למותג קוקה-קולה נוכח איום כניסת מותג מתחרה לשוק המשקאות המוגזים.
5,464 מילים (כ-17 עמ'), 8 מקורות, 421.95 ₪
עבודה מס' 68192
ניתוח פרסומות על פי המודל של בארת' (1977).
9,009 מילים (כ-27.5 עמ'), 16 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 50933
תיאורית הקו-ואריציה של קלי ותיאורית תואם-המסקנות של ג'ונס ודייויס, והשוואה בינהן.
5,172 מילים (כ-16 עמ'), 19 מקורות, 228.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 17