היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ופיתוח מותגים - היררכיית המותג מגנום

עבודה מס' 069518

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההיררכיה המותגית ומרכיבי זהות המותג התאגידי - יישום על המותג מגנום של שטראוס.

1,985 מילים ,8 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

מגנום הינו מותג משנה של מותג העל שטראוס. המותג משתייך לסגמנט סופר פרימיום ומתחרה במותג נוק אאוט של נסטלה.
בעבודה זו, נתייחס למגנום כאל מותג על. מגנום פועל בשוק הגלידות האישיות הנמכרות לצריכה מחוץ לבית ובמאגדות לצריכה ביתית.

הנקודות העיקריות בהן העבודה עוסקת:
1) אסטרטגיה למותג משנה של מגנום דל קלוריות (דיאט):
2) היחסים בין מותג העל מגנום למותג המשנה החדש מגנום SLIM
3) מרכיבי מפתח המותג
4) תיאור המפה התפיסתית

קטע מהעבודה:

מותג משנה- מגנום SLIM
שם המותג מדגיש את הערכים שבמוצר החדש ופונה לקהל מטרה שונה מקהל המטרה המקורי של משפחת מגנום.
במיתוג זה, אנו פונים אל קהל יעד חדש:

תגים:

מגנום · שטראוס · היררכיית המותג · מפה תפיסתית · מותג · מפתח המותג · שטראוס · גלידות · שלגונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - היררכיית המותג מגנום", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - היררכיית המותג מגנום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.