היישום אינו מחובר לאינטרנט

E-business בקבוצת קנור ברמזה

עבודה מס' 062035

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הקשר בין האסטרטגיה האלקטרונית של החברה לבין הארגון עצמו ודרכי פעולתו בעולם העסקים הגשמי והוירטואלי.

2,835 מילים ,10 מקורות ,2003

תקציר העבודה:

האינטרנט שינה את הדרך שבה ארגונים מתקשרים, הדרך שבה הם חולקים מידע עם שותפים עסקיים, ואת הדרך שבה הם קונים ומוכרים. ארגונים נמצאים בחיפוש מתמיד אחר דרכים למיקסום נכסיהם האסטרטגים בעידן של תחרות גוברת, אי ודאות וסביבה גלובאלית ובלתי יציבה.
ארגונים רבים מבינים כי השיטות הקונבנציונליות לניהול עסק מצליח כבר אינן מספיקות ולכן מנסים לשלב טכנולוגיה, מחשוב, חדשנות ותחרותיות, כדי לשפר את תפקודו הכולל של העסק, להגדיל את נאמנות לקוחותיו ולמקסם את רווחיותו.
ברם מסתבר לרבים מהם כי העובדה שיש להם אתר אינה בהכרח מוכיחה כי משהו מסתכל עליו או כי האתר מקדם את אסטרגיית הארגון ליצירת ערך אמיתי ללקוחותיו.
בעבודה זו נבחן הקשר בין האסטרטגיה האלקטרונית של קבוצת קנור ברמזה - יצרנית עולמית מובילה של מערכות בלימה לרכבות ורכבים מסחריים כבדים - לבין הארגון עצמו ודרכי פעולתו בעולם העסקים הגשמי והוירטואלי.
נידונו הדרכים בהן החברה מייצרת ערך ללקוחותיה ובין היתר על ידי:
* אספקת מוצרים חדשניים, איכותיים ואטרקטיביים
* עמידה בזמני אספקה קצרים יחסית (באמצעות בעלות על חלק משרשרת האספקה בשוק המקומי ושימוש במפיצים אמינים בעלי מוניטין בשוק העולמי)
* הענקת ערבות למחירי המוצר לאורך תקופת חייהם (PLC)
* מתן מערך שירות מקיף הכולל הדרכה, איתור תקלות, כלים וערכות תיקון ומערך חלקי חילוף
* שיפוץ חלקים ומערכות משומשות במפעלי החברה
נמסר תאור קצר של אתר האינטרנט הנוכחי של הקבוצה אשר הנו אתר אינפורמטיבי במהותו ואינו בנוי על מודל עסקי שמטרתו לייצר רווח כספי.
בוצע ניתוח לאתר על פי המודל העסקי המוצע Value Chain- והמסקנה שהוסקה היתה כי על מנת להשיא את היתרונות הפוטנציאלים באתר האינטרנט שלה, על הקבוצה לבצע זיהוי מדויק של צורכי לקוחותיה ולהעניק להם ערך באמצעות האתר, מעבר למתן מענה על צורכיהם.
נמצא כי באמצעות האתר משיגה חברת קנור גלובליזציה של שווקיה (הסרת גבולות גיאוגרפיים והגברת מודעות למוצריה), קיצור שרשרת האספקה וקשרים אסטרטגיים חובקי עולם (יתרונות תחרותיים).
עוד נמצא כי האתר מספק יותר ערך לחברה מאשר ללקוחותיה ותומך באסטרטגיה הכללית של הארגון. בבחינת אסטרטגית הE-business-, קשה יותר למצוא מיקוד בצרכי הלקוחות או בבניית יתרונות וערך מוסף ללקוחות באמצעות האתר.
לסיום, הומלץ לחברה לנקוט במספר פעולות אפשריות לשימוש יעיל יותר במשאבי האינטרנט על בסיס מודל ה-Value Chain, המיועדות ליצור ערך גבוה יותר ללקוחות החברה ובין היתר:
* פיתוח מערכות ERP ו-CRM מבוססות טכנולוגיות מקוונות
* פיתוח מסחר אלקטרוני
* מתן שירותי ערך (מועדון חברים, הטבות, מידע איכותי)
* מתן תמיכה טכנית מקוונת (באמצעות מאגר מידע או מרכז תמיכה ומענה קולי)
* הקמת פורום או חדרי שיחה להחלפת רעיונות ומתן המלצות

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע - הארגון
יצירת ערך ללקוחות ויתרון תחרותי
תיאור אתר האינטרנט של החברה
ניתוח המודל העסקי של האתר וביקורת כללית
המלצות
ביבליוגרפיה

מקורות:

נוימן ז., (1998) תחרות באמצעות טכנולוגיות מידע, האוניברסיטה הפתוחה.
Damanpour, F., Madison, J. (2001), "E-business E-commerce evolution: perspective and strategy", Emerald Full Text, Managerial Finance, Volume 27, No 7.
De Biju, R. (2001), "Critical Constructs for Analyzing E-business: Investments, User Experience and Revenue Models", Logistics Information Management, Vol 14, No ½, PP 137-138.
Greis, P. Noel Kasarda, John, D. (1997), "Enterprise Logistics in tne Information Era: http://fox.rollins.edu/~tlairson/ecom/enterplog.pdf
http://www-3.ibm.com/e-business/doc/content/overview/28214.html (10/05/03).
Jung Wha Han et. Al, (2001), "E-transformation: Strategic Change of Organization in Digital Economy": http://ijdm.digital.re.kr/issue_1/jhhan.pdf
Office of the E-Envoy, UK Cabinet, (2002), "Succeeding in the Networked Economy - The CEO's Framework for E-business": http://www.firstbaseit.com/fbitsite/data/C54.jsp
Svensson, G. (2001), "Glocalization of business activities: a "glocal strategy" approach", Management Decision, Vol 39, No 1.
Tapscott et. Al : Digital Capital: Harnessing the Power of Business Webs.
Wilder, C. (1999), "E-business: Strategic Investment", Information Week. http://www.iweek.com/735/roi2.htm

תגים:

אינטרנט · מסחר אלקטרוני · מערכות מידע

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "E-business בקבוצת קנור ברמזה", סמינריון אודות "E-business בקבוצת קנור ברמזה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.