היישום אינו מחובר לאינטרנט

E-BUSINESS

עבודה מס' 063746

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האתר אולסייל.

2,846 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 מודל עסקי של אתר
1.2 מתחרים ואסטרטגיה תחרותית של האתר
1.3 מיצוב
1.4 קהל מטרה
1.5 יתרונות תחרותיים
2. אסטרטגית מידע באתר
2.1 הערכת מדרג האסטרטגי
2.2 איכות אסטרטגיית מערכות מידע באתר
3. אסטרטגיה שיווקית של האתר
3.1 סינרגיה
3.2 אבטחת מידע
3.3 קידום מכירות
3.4 ידידות וקלות חיפוש באתר
3.5 אינטראקטיביות
3.6 מידע
3.7 קהילה
3.8 תגמול
3.9 תוכן דינאמי
3.10 התאמה אישית
4. השגת 3 מטרות אסטרטגיות של האתר
סיכום והמלצות
ביבליוגרפיה

תקציר:
האתר אשר ינותח בעבודת מחקר זו הינו אתר אולסייל http://www.olsale.co.il . אתר זה מציע למכירה מוצרים רבים ומגוונים. האתר מפותח, מתוחזק ומנוהל על-ידי חברת אולסייל.קום בע"מ אשר עוסקת בפיתוח שיטות מסחר אלקטרוני ייחודיות ומנהלת אתרים המבוססים על שיטות מסחר אלו. אתר המכירות של אולסייל פועל מזה כ- 6 שנים, ועד היום נרשמו כ- 600000 לקוחות, כאשר חלק נכבד מהם בצעו בפועל רכישות, ורכישות חוזרות.

מקורות:

Chaffey. D., E-business and E-commerce Management: Strategy, Management and Applications Paperback, FT Prentice Hall, 2001
Johnson, J., Scholes, K., (1999), Exploring Corporate Strategy Prentice Hall, London.
Porter M., Generic Strategies (1980) Last updated September 17 2005
Quelch, John A. and Lisa R. Klein The Internet and International Marketing,
Sloan Management Review, Spring 1996,60-75.
Teece, D., J., (1986), Profiting from Technological Innovation: Implications for Integration, collaboration, Licensing and Public Policy, Research Policy 15: 285 - 306.
Ward, J. and Peppard, J., Strategic Planning for Information Systems
Third Edition, John Wiley Sons, Ltd 2002
Wickes, M., Leslie, A., Dr Lettice, F.C., A Perspective of Nonaka's Model From Programme Management: Combining Management Information, Performance Measurement and Information Design.
4th Organisational Knowledge, Learning and Capabilities (OKLC) Conference, Barcelona, 13-14 April 2003

תגים:

אולסייל · אלקטרוני · אסטרטגיה · מידע · מסחר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "E-BUSINESS", סמינריון אודות "E-BUSINESS" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.