היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–5] מתוך 5
עבודה מס' 10236
סקירת צורות הדיוור הישיר, כדאיותה ויתרונותיה, צורת הפעלתה ומיקומה בתמהיל הפרסום, עשית מחקר מקדים לדיוור ישיר ורשימות תפוצה.
6,867 מילים (כ-21 עמ'), 19 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 61037
האם פרסום באמצעות דיוור ישיר מהווה גורם להגברת כוונות הקניה בקרב ציבור הצרכנים.
3,608 מילים (כ-11 עמ'), 14 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 61115
בחינת הדיוור הישיר כחלק משיווק ישיר ככלל וחברת 3Suisses כמקרה פרטי.
9,777 מילים (כ-30 עמ'), 15 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 62816
מחקר הבודק האם שיטת הדיוור הישיר באינטרנט אכן יעילה.
4,795 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 265.95 ₪
עבודה מס' 20349
הצגת דיוור ישיר בפרסום, יתרונות וחסרונות השיטה והמכירה, רשימות התפוצה וסיווג לפי מאפיינים.
3,251 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 191.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–5] מתוך 5