היישום אינו מחובר לאינטרנט

בחינת הקשר בין יחסי ציבור לכוונת רכישה של הצרכנים

עבודה מס' 070880

מחיר: 329.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם קיים קשר חיובי בין יחסי הציבור לבין כוונות הקנייה של הצרכנים?

8,039 מילים ,15 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

עבודה זו באה לבחון את הקשר בין יחסי הציבור לבין כוונות הקנייה של הצרכנים. האם בזכות יחסי הציבור שלי עמדתי ביעדים ובמטרות והצלחתי לשנות עמדות ודעות של צרכנים? האם מכירותיי עלו בעקבות זאת? אלו הם השאלות עליהם אנו צריכים לשים את הדעת. יחסי ציבור במקצוע הינם פעילות תקשורת להמונים שמטרתה היא להשפיע על הציבור או על קהל מטרה מסוים אשר החברה בחרה בו בכדי להשיג מוניטין, שיפור התדמית של החברה וניהול משברים. כאשר החברה מעוניינת לחדור לתודעת הציבור עלייה לשכור איש יחסי ציבור באופן שיגרתי על מנת לשמר תודעה זו. חשיבותה של יחסי הציבור גוברת בעת ניהול משברים של אותה החברה. כיום לא רק חברות נזקקות לאנשי יחסי ציבור, גם פוליטיקאים, ממשלות ואישים מתחום האומנות ועסקי השעשועים כמו זמרים, דוגמנים ועוד.

מטרת יחסי הציבור הינה הבאת מידע טוב ומקדם לידיעת הציבור וליצור הסכמה בקרב קהל המטרה. יחסי ציבור הינם כלי הכרחי כדי לעזור לחברה להעביר ולקדם את רעיונותיה ומוצריה לאחרים. מנכ"לים מצליחים הם אלה השולטים ביחסי הציבור שלהם ושל החברה שהם עומדים בראשה, כלומר יחסי ציבור טובים הם אלו שבעזרתם אנשים הולכים אחריך, מאמינים לך וחושבים עליך טובות. ליחצן קשרים טובים עם כל אמצעי התקשרות מה שעוזר לו מאוד שהפצת מידע חיוני לחברה. יכולתו של איש יחסי הציבור ליצור אמון בקרב הקהל הינה גבוהה בהרבה מהאמון אשר יוצר הפרסום. איש יחסי הציבור נותן הודעות לעיתונות מה שנקרא בשפה מקצועית " קומוניקטים", המידע בקומוניקט צריך להיות מדויק, ענייני ובסופו של דבר חייב להיות גם מעניין מספיק כדי שכלי התקשרות יפרסמו אותו. ניתן להסיק מזאת שיחסי ציבור הינם חשובים ביותר לכל חברה/גוף/ארגון המעוניין לקדם את עצמו וליצור לעצמו שם טוב יותר בקרב הציבור ולהגדיל את מכירותיו.

הבחירה בנושא זה בעבודה מכדי להפיק ידע האם משתלם לחברה להשקיע עלויות בתחום זה של יחסי הציבור והאם זה יכול לשפר את תדמיתה של החברה בפני הציבור. כמו כן מעבודה זו נוכל להפיק תובנות לגבי אופן ועוצמת השפעת תחום יחסי הציבור על כוונת הקנייה.

בחלקה הראשון של העבודה סקרנו את ההשקעה בתחום יחסי הציבור במדינת ישראל, את התקשורת האסטרטגית והשפעתה על תחום יחסי הציבור, השפעת האירועים והחסויות על כוונת הקנייה של הצרכן, הקשר שבין יחסי ציבור למדיה הלא מסורתית והשפעתה על הצרכן ואת כללי המדידה להערכת והשפעת יחסי הציבור על כוונת הקנייה של הצרכן.

שאלון המחקר הופץ בקרב 50 נבדקים מעל גיל 18 עם הכנסה פנויה של מעל 1,500 שח בחודש. מסגרת הדגימה כוללת 20 נבדקים מעל גיל 25 עם הכנסה פנויה שווה ושיקולי קנייתם היא עצמאית ללא התערבות הורים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
2.1 ההשקעה בתחום יחסי ציבור בישראל
2.2 תקשורת אסטרטגית והשפעתה על תחום יחסי ציבור
2.3 השפעות האירועים והחסויות על כוונת הקנייה של הצרכן
2.4 הקשר שבין יחסי ציבור למדיה הלא מסורתית והשפעתה על הצרכן
2.5 כלי המדידה להערכת והשפעת יחסי ציבור על כוונת הקנייה של הצרכן
3. שיטת המחקר
3.1 שאלת המחקר
3.2 השערות המחקר
3.3 משתנים
3.4 מדגם המחקר
3.5 שיטת הדגימה
3.6 כלי המחקר
3.7 הליך המחקר
3.8 עיבוד הנתונים
4. ממצאים
4.1 הענות למדגם
4.2 סטטיסטיקה תיאורית של משתנים אישיים של משתתפי המדגם
4.3 פירוט המשתנים האישיים
4.4 סטטיסטיקה הסקתית- בחינת הקשר בין משתנים
4.5 רגרסיה
5. דיון ומסקנות
5.1 דיון
5.2 מסקנות המחקר על פי השערות
5.3 מגבלות המחקר
5.4 הצעות למחקרי המשך
6. ביבליוגרפיה
7. נספח - שאלון המחקר

קטע מהעבודה:

בעבר עיקר עבודתם של אנשי יחסי הציבור התמקד במסירת הודעות ומידע לעיתונאות. בשפה המקצועית והמחקרית תוארה פעילות זו כ"קשרים עם התקשורת" במאה ה-21 ממלא איש יחסי הציבור מגוון רחב של תפקידים הן בארגון והן במערך הקשרים הכולל בין הארגון לציבור. כיום פעילות יחסי הציבור השתנתה, כיום הינה כוללת תכנון מפורט וביצוע של מסעות הסברה המבוססים על בניית קשר עם קהלי יעד וניהול התיאום (סינכרוניזציה) בין דרגי הניהול השונים בארגון, כל זאת לצורך ביצוע יעיל של מטרות הארגון. תקשורת אסטרטגית פירושה ראייה מקיפה רב ממדית מתוכננת היטב ולא אקראית של כל פעילויות הארגון. תקשורת אסטרטגית מחייבת הבנה מעמיקה יותר של תהליכי תקשורת, תקשורת המונית ותקשורת בין אישית, כדי ליצור שילוב של הבנה בין הארגון לקהל היעד שלו. (לימור, לשם ומנדלזיס ,2014).

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בחינת הקשר בין יחסי ציבור לכוונת רכישה של הצרכנים", סמינריון אודות "בחינת הקשר בין יחסי ציבור לכוונת רכישה של הצרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.