היישום אינו מחובר לאינטרנט

בריתות בין בורסות, עמלות ותחרות

עבודה מס' 070816

מחיר: 399.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של מיקרו בריתות בין בורסות.

7,139 מילים ,23 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מחקר זה עוסק ביחסים שבין בורסות שונות ובין שווקים שונים בעולם. בעקבות מערכות יחסים בין הבורסות השונות ובין השווקים ניתן להביא לידי ביטול את רצון העמילי בורסה לקחת חלק פעיל בבורסות זרות שלא במדינתם, וזאת על סמך נסיונם של העמילי בורסה להגיע לקהל קונים רחב יותר. מטרת כותבי המחקר היא לבדוק את ההשלכות של מערכות יחסים מוצלחות אשר נוצרו בין בורסות ובין שווקים שונים בעולם ואת השפעתם על עליית רווחי העמילי בורסה והבורסות ובמקביל לבדוק איך שינוי בתכנית התשלומים הנוכחית יכולה לשנות את רווחיהם של המשקיעים ואת רמת התועלתם.

בורסות באירופה ובארצות הברית נמצאות בתקופת מעבר כאשר שני שינויים גדולים מתרחשים בו זמנית. הראשון הינו שרבים מהבורסות הופכות לציבוריות (לדוגמא, בורסה למחקרות ערך בלונדון ובורסת דויטשה). השינוי השני הינו בקשת כריתת בריתות עם בורסות אחרות לטובת שיפור רמת הנזילות. מחקר זה מספק ניתוח מקיף של מיקרו בריתות בין בורסות. לפיכך, מנסה המחקר לתת מענה לסוגיות הבאות:
1. איך בריתות משפיעות על מניית עמלות הבטחון של בתים, של משקיעים ושל רווחיהם.
2. מה תהיה ההשפעה על שיעור ההשתתפות של משקיעים ומשקיעי רווחה על הרווחה החברתית?
3. מהן רמות העמלות שיצרו מצב אופטימלי של בריתות?

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 תצפיות ומוטיבציה
1.2 תמחיר תשלומי הגישה ומערכת הבריתות
1.3 הבריתות בין הבורסות השונות
2. המודל- מודל של בורסות וחברות עמילי בורסה
2.1 משקיעים רלוונטיים
2.2 מסחר נכסים
2.3 חברות עמילי בורסה
2.4 בורסות
2.5 תזמון
3. דמי שיווי משקל ללא חסות של ברית
4. שיווי משקל תחת ברית ותשלומי עמלות ללא שיתוף
4.1 תחרותיות במערכת יחסים של ברית
4.2 גובה התשלומים הנגבים בנקודת שיווי משקל
5. ההשלכות של חסות הברית
5.1 השוואת רווחים
5.2 ערך תשלומים וביצוע השוואת רווחת המשקיעים
5.3 השוואה של הרווחה החברתית
5.4 אופטימיציה חברתית
6. ביל אנד קיפ: קיומה של הברית ללא תשלומי העמלות
7. ברית עם שיתוף העלויות קבועות
8. מסקנות

קטע מהעבודה:

גישת מנגנון התשלום יכולה להיות מוסדרת (כפי שנצפו לרוב בשווקי תקשורת) או במשא ומתן (נפוץ בענף התעופה בצורה של הסכמים בעלי קוד משותף). גישת תמחור ובריתות גם הם נצפו בענף הבנקאות במשותף עם מכונות אוטומטיות דוגמת כספומטים, כפי שניתן לראות ב- (1992)Economides and Salop ו- (1994) Matutes and Padilla, כרטיסי אשראי ניצול כרטיסי חיוב בנקים, כפי שהראו (1999) Rochet and Tirole כמו גם שיתוף מסילת ברזל. בריתות, בצורה של שיתוף קוד, כבר נותחו בענף התעופה, כפי שניתן לראות אצל (1996) Oum, Park, and Zhang, Brueckner and Whalen (2000) ו- Hassin and Shy (טרם פורסם). לאחרונה, גישת דמי ובריתות כבר נותחו בשווקי האינטרנט, כפי שניתן לראות אצל (1999) Cremer, Rey, and Tirole, ואצל (2001) Pepall and Norman). לבסוף, הקורא מופנה לספרו של (2000) Laffont and Tirole לתעשיית התקשורת שבהן סוגיות של גישת תמחור והיווצרות בריתות הינן במקום הראשון.

תגים:

עמלות · שוק ההון · משקיעים · בורסה · מיקרו בריתות · מניות · סליקה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בריתות בין בורסות, עמלות ותחרות", סמינריון אודות "בריתות בין בורסות, עמלות ותחרות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.