היישום אינו מחובר לאינטרנט

שרשרת השהות של המטופל בבית החולים, ובפרט קליטה

עבודה מס' 070669

מחיר: 449.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח והצעת מחקר.

8,740 מילים ,27 מקורות ,2015

תקציר העבודה:

מטרת הפרקטיקום היא לעצב נוהל מוגדר ומסודר, מוכוון המטופל, אשר יסדיר ויבהיר בצורה מסודרת את שרשרת השהות של המטופל בבית החולים, ובפרט קליטה הכוללת תהליך אבחון אפקטיבי, שהות המטופל במהלך האשפוז, שחרור כפועל ממצב רפואי המאפשר זהות ונהלי המשך טיפול עצמאי של מטופל.
המטרה תושג באמצעות הצעת ייעול. בנוסף, ניתן להסתייע בסקירת פרוטוקולים קיימים, וביצוע התאמות ושינויים בהתבסס על אינטרס ציבורי מוגדר של שיפור השירות ללקוח. יש בכך להוזיל משמעותית את העלויות הנדרשות בהשוואה להקמת צוות שיפור המצריך עלויות שכירת אנשי מקצוע, ניטור וניתוח.
הצעת הייעול תכלול שילוב טכנולוגיה ככלי שירות, כזה שיקצר ויענה על צרכים. השאיפה היא שידי אדם יעשו אך ורק מה שידי אדם חייבות לעשות, דוגמא טובה לכך היא ביקורת הדרכונים הטכנולוגית בנתב"ג.
(העבודה אינה כוללת מחקר בפועל)

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 תיאור הארגון ביה"ח כרמל
1.2 תיאור מחלקת המיון
1.3 בעיית המחקר
1.4 מטרת העבודה
1.5 האמצעי להשגת המטרה - הצעת ייעול
2. סקירת ספרות
2.1 סקירה כללית של מערכת הבריאות בישראל
2.2 מדיניות ציבורית קיימת לגבי קליטה ושחרור חולים
2.3 תורת התורים
2.4 מערכות מידע (Haux, 2006)
2.5 סביבת הארגון
2.5.1 ניתוח סביבת המאקרו- PESTEL
2.5.2 שינוי אירגוני
2.6 תורים במערכת הרפואית
2.7 חדרי ניתוח
2.7.1 הגדרה
2.7.2 סדר עדיפויות בחדר הניתוח
2.8 תפקידו של מהנדס תעשייה וניהול במערכת הרפואית
2.9 ניהול רזה בחדרי הניתוח
3. מתודולוגיה
3.1 מערך המחקר - איכותני
3.2 מהלך המחקר - חמשת שלבי הפרויקט
3.3 כלי המחקר: ראיונות חצי מובנים ותצפיות
3.4 עיבוד הנתונים
3.5 מגבלות המחקר
מקורות

קטע מהעבודה:

מערכת הבריאות בישראל מכילה מספר קטן של ארגונים גדולים אשר מפעילים שירותי בריאות, והיא, בעיקרה, מערכת בריאות ציבורית, המבוססת על כספי מסים ותקצוב ממשלתי. מערכת הבריאות בישראל צברה במהלך השנים הישגים רבים בתחומי הרפואה והמחקר הרפואי, בריאות הציבור ונגישות הציבור לשירותי הבריאות. מחקר משווה של ארגון הבריאות הלאומי דירג את ישראל מעל ממוצע מדינות OECD בהקשר ההישגים והיעילות (קידר, אריאלי וחורב, 2013).
מערכת הרפואה בקהילה נועדה לספק שירותי רפואה לאוכלוסייה בדרך שגרה, על ידי שירותי רפואה מונעת, טיפול בבעיות שוטפות במסגרת מרפאות ומכונים, שיקום במסגרת קהילתית, ופעולות שונות לקידום בריאות, כגון תכנון המשפחה, פעילות גופנית, תזונה נכונה ואורח חיים בריא. מערכת רפואה בקהילה מכוונת להביא את השירות הרפואי לסביבתו הקרובה של צרכן השירות ולמנוע, ככל שניתן, את הצורך באשפוז בבית חולים. המערכת מבוססת בישראל בעיקר על מרפאות ציבוריות בבעלות קופות החולים ומרפאות של רופאים עצמאיים הקשורים בהסדרי התחשבנות שונים עם קופות החולים ובהתאם לכך מקבלים לטיפול את מבוטחי הקופות ללא גביית תשלום מהמטופלים (אדוט, פילק ודוידוביץ', 2014; ועדת גרמן, 2014).

תגים:

מערכת הבריאות · ניהול · בריאות · חולים · חדר מיון · בתי חולים · בית חולים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שרשרת השהות של המטופל בבית החולים, ובפרט קליטה", סמינריון אודות "שרשרת השהות של המטופל בבית החולים, ובפרט קליטה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.