היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית - חברת הום סנטר

עבודה מס' 070141

מחיר: 132.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה והמלצות.

2,426 מילים ,10 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בבחינת האסטרטגיה השיווקית של חברת "הום סנטר", ניתן לראות כי החברה פונה למגוון רחב של פלחי שוק באמצעות תמהילי שיווק שונים. בראש ובראשונה פילוח השוק בחברת "הום סנטר" נעשה על בסיס דמוגרפי ופסיכוגראפי, שכן פלחי השוק העיקריים המאפיינים את צביון הלקוחות של חברת "הום סנטר" הינם פלח השוק העסקי ופלח השוק הפרטי.

כיום ניתן למצוא בסניפיה של חברת "הום סנטר" מגוון רחב של מוצרי "עשה זאת בעצמך" שנועדו לשיפוץ ולשימור הבית, רובם המכריע של מוצרים אלו מיוצרים מעבר לים ונרכשים על ידי החברה מספקים שונים (3). יבוא המוצרים המתואר מהווה בעיה לחברה מבחינה שיווקית, שכן במידה והחברה הייתה מייצרת את המוצרים בעצמה היא הייתה מקטינה את הוצאותיה בצורה משמעותית זאת בשל עלויות ההובלה מחו"ל לארץ שייחסכו בעקבות הייצור המקומי.

תוכן:
חלק א'- רקע כללי על החברה
חלק ב' - ניתוח תמציתי של הסביבה העסקית של הפירמה
חלק ג' - תיאור האסטרטגיה שיווקית וניתוחה
חלק ד' - ניתוח ביקורתי והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניתוח שיווק המטרה של חברת "הום סנטר" יתבצע בשלושה חלקים: פילוח שוק, כיסוי ומיצוב. בבחינת האסטרטגיה השיווקית של חברת "הום סנטר", ניתן לראות כי החברה פונה למגוון רחב של פלחי שוק באמצעות תמהילי שיווק שונים. בראש ובראשונה פילוח השוק בחברת "הום סנטר" נעשה על בסיס דמוגרפי ופסיכוגראפי, שכן פלחי השוק העיקריים המאפיינים את צביון הלקוחות של חברת "הום סנטר" הינם פלח השוק העסקי ופלח השוק הפרטי.

תגים:

שיווק · הום סנטר · עסקי · DIY · יבוא

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית - חברת הום סנטר", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית - חברת הום סנטר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.