היישום אינו מחובר לאינטרנט

התוכנית השיווקית של חברת הום סנטר

עבודה מס' 067125

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מדיניות המיצוב הקמעונאי של הום סנטר תוך שימוש בתמהיל השיווק הקמעונאי וגישות תפיסתיות נוספות.

5,734 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מתוך הניתוחים במטלה נמצא כי הרשת פועלת בסביבה תחרותית קשה מאוד עם
ACE והחנויות המתמחות, העוצמה בשוק גבוהה בעיקר מול הספקים ומול סביבה העסקית והכלכלית שהן מהקשות שידע המשק הישראלי לאחרונה כתוצאה מהמיתון העמוק והמצב הביטחוני המעורער. כמו כן, הרשת שמה דגש על נושא קידום המכירות, יחסי ציבור, שיווק, מבצעי הוזלות, תשלומים ועוד. לעומת זאת, הנושא של נאמנות לקוחות (עם ספקים בעיקר) ויצירת חווית קנייה כגון: שמרטפייה ומשחקיה לילדים, שילוט אלקטרוני, מסכי פלזמה בנקודות המכירה ועוד לוקה בחסר ודורש את טיפול ההנהלה על מנת ליצור חוויית קנייה מושלמת.
כיום רשתות עשה זאת בעצמך הגיעו "לרוויה" דבר שמתבטא בצמצום פתיחת סניפים חדשים, צמצום עלויות, צמצום וייעול שרשרת האספקה ועוד .

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
רקע על הארגון והסביבה בה פועל הארגון
פרק א - מדיניות המיצוב של הום סנטר
מודל האסטרטגיות העסקיות הגנריות על פי פורטר
פרק ב - תמהיל השיווק הקמעונאי
Merchandise Assortment - המוצר הקמעונאי
Price - התמחור הקמעונאי
Promotion - קידום מכירות
Place - מיקום החנות או מיקומי הרשת
שרשרת הערך והאספקה
פרק ג - אסטרטגיות עתידיות
לסיכום
ביבליוגרפיה
נספח - "הום סנטר משנה אסטרטגיה"

קטע מהעבודה:

מיצוב
הום סנטר ממוצבת כרשת חנויות שיש בה הכול, החל מהבורג הקטן ביותר ועד למטבחים וריהוט כולל לבית ולגינה.
מיצוב הרשת יחסית למתחריה כרשת מקצועית בה נותני השירות הינם מקצוענים ("תשאלו את דודו מהום סנטר" - שתרם למיצוב). בנוסף, הום סנטר מיצבה את עצמה כמתאימה לכל רמות האוכלוסייה המציעה איכות גבוהה של המוצרים, שירות ומחיר זול כאשר מיצוב הרשת ממוקד בפלח שוק רחב יותר לעומת מתחריה.
חזון
מכירת מוצרים ומתן שירותים בתחום שיפוץ הבית תחת קורת גג אחת ללקוחותיה, ומתן ייעוץ מקצועי החל במכירה וכלה בשירות לאחר המכירה (התקנות חיצוניות).

תגים:

שיווק קמעונאות · לוגיסטיקה DIY

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התוכנית השיווקית של חברת הום סנטר", סמינריון אודות "התוכנית השיווקית של חברת הום סנטר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.