היישום אינו מחובר לאינטרנט

הוצאת ילדים יהודים מבתי נוצרים בפולין לאחר השואה

עבודה מס' 070123

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההתמודדות של של וועד היהודים וההתמודדות של הילדים עצמם.

7,063 מילים ,16 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנתח את הנסיבות שהביאו את הילדים לחיות בחסדי זרים, מציליהם הנוצרים. כן, אבדוק את התמודדות וועד היהודים שלאחר המלחמה ופדיון היהודים מידי המצילים את תחושתם של המצילים ושל היהודים. כן ארחיב על עדויותיהם של הילדים וההתמודדות עם הניתוק מהמצילים לאחר הוצאתם מבתיהם והניתוק מחייהם, הקשיים וההתמודדויות השונות.

תוכן עניינים:
מבוא
מועד ואופן קבלת הילדים
בעיית הילדים שנשארו בידי מציליהם הנוצרים והוצאת הילדים מנקודת ראות של המצילים
מצבם של הילדים היהודים ותקופת השהיה בבית המצילים
ההוצאה מנקודת מבטם של הילדים הניצולים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לעומת זאת, היו איכרים שהצילו יהודים בביתם והיו מי ששלמו על כך בחייהם. על פי רוב עלו הגרמנים על עקבותיהם בעקבות הלשנות שכניהם. בין הילדים שנמלטו לכפרים היו גם ילדים, חלקם ברחו עם הוריהם או בגפם. החל מסוף שנת 1941 הוציאו הגרמנים צווים מאיימים בעונש מוות לכל אדם שייתן מחסה או יסייע ליהודים. על מנת להוכיח את תקיפותן של ההוראות ולהרתיע את האוכלוסייה הפולנית להושיט יד ליהודים, החלו הגרמנים בביצוע הוצאות להורג פומביות ברחבי פולין(6).

תגים:

שואה · הצלה · ילדים · הצלת ילדים · יהודי פולין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הוצאת ילדים יהודים מבתי נוצרים בפולין לאחר השואה", סמינריון אודות "הוצאת ילדים יהודים מבתי נוצרים בפולין לאחר השואה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.