היישום אינו מחובר לאינטרנט

דימויי נשים בפרסום הישראלי

עבודה מס' 070091

מחיר: 386.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרסומות של נשים כמשקפות את התפיסה המגדרית בחברה הישראלית - התייחסות למוצרי הפרסום ולדרך השימוש בנשים בפרסום.

5,305 מילים ,23 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק בקשר בין דימויים בפרסומות לדימויים בחברה, ואעקוב אחר פרסומות בטלוויזיה, בעיתונות וברשתות החברתיות, בתקופת שלוש-ארבע השנים האחרונות, ואבחן דוגמאות לפרסום בו מופיעות נשים. אני מתעניינת בבדיקת הקשר בין הדימויים הנשיים והגבריים המופיעים בפרסומות, לבין דגמים של תפיסות מגדריות בחברה הישראלית.
הפרסומות שנדגמו בעבודה זו, הופיעו באמצעי תקשורת שונים בין השנים 2009-2013, בחרתי בהן בגלל שכללו דימויה של אישה (אחת או יותר, או חלקים של אישה). נוכחתן של נשים הייתה התנאי היחידי לדגימת הפרסומת לעבודה. באמצעות שש מתוך שבע פרסומות נעשה שימוש ישיר בגוף הנשי, לצורך הגברת משיכתו של הצרכן למוצר.

תוכן עניינים:
מבוא
1. דימויי הנשים בפרסומות- מין ומגדר
1.1 סטריאוטיפים וחלוקה מגדרית: נשים לעומת גברים
1.2 נשים בפרסומות- סקירה מעולמות תוכן
1.3 מיניות נשים בפרסום

2. מסרים תקשורתיים בפרסומות
2.1 מסרים ומשמעויות
2.2 הגוף הנשי בפרסומות
2.3 החפצת נשים בפרסום

3. השלכות הפרסום
3.1 השלכות הפרסום על נשים
3.2 השלכות הפרסום על החברה

4. סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

חוקרים רבים נוטים להשתמש במונח "מין" (Sex) בהקשר של הבחנה בין נשים לגברים מבחינת ביולוגית בלבד, ואילו "מגדר" (Gender), הוא מונח אשר בו מתייחסים להבחנות תרבותיות ביניהם. לפי כך, מין נתפס למונח כוללני יותר, שעשוי לשמש בהבחנה כללית בין נשים וגברים. ידוע כי תפקיד המגדר שייך להתנהגויות ולתכונות, וכי תפקידים מגדריים משתנים מעבר לתרבויות ולזמנים (Murnen & Don, 2012).

תגים:

נשים · פרסום · פרסומות · סקסיזם · החפצה · ביזוי · דימוי נשים · אשה · תפיסות מגדריות · מגדר · אוריינות חזותית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דימויי נשים בפרסום הישראלי", סמינריון אודות "דימויי נשים בפרסום הישראלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.