היישום אינו מחובר לאינטרנט

קהילת מתנדבים גרמנים בארץ

עבודה מס' 070015

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר איכותני (ראיונות).

5,285 מילים ,10 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

במסגרת העבודה, בחרנו לעסוק בנושא: "קהילת מתנדבים גרמנים בארץ" ולהתמקד בשלוש שאלות מחקר: מהם המניעים של מתנדבים גרמנים להגיע להתנדב דווקא בישראל? האם הם פועלים מתוך תחושת אשמה וצורך לכפר על מעשי הזוועה של דורות העבר? ומהו הערך המוסף אשר המתנדבים מביאים עימם לישראל?

המתודולוגיה שבה בחרנו להשתמש הינה השיטה האיכותנית - קיום ראיונות. את הראיונות בחרנו לקיים עם מתנדבים צעירים מגרמניה ועם ישראלים, שהכירו הן בצורה ישירה והן בצורה עקיפה מתנדבים צעירים מגרמניה.

העבודה תכלול שלושה חלקים: חלק ראשון, החלק הספרותי של העבודה, בו נציג את הנושא כפי שהוא עולה מהמקורות הספרותיים השונים. חלק שני, החלק האמפירי של העבודה, שיכלול שלושה תתי נושאים: הגדרת המתודולוגיה; סקירה אודות הראיונות; וממצאים, כפי שהם באו לידי ביטוי בראיונות. וחלק שלישי, החלק של דיון מעמיק, בו נתמקד בשאלות המחקר שלנו, תוך התייחסות הן למקורות הספרותיים והן לממצאים. בד בבד, הדיון יכלול מסקנות וסיכום.

תוכן עניינים:
מבוא
החלק הספרותי
- קהילות רוחניות
- העידן הפוסט מודרני
- התנדבות בעידן הפוסט מודרני
- קהילת המתנדבים מגרמניה
החלק האמפירי:
- השיטה האיכותנית
- סקירה אודות הראיונות
- ממצאים
החלק של הדיון, מבוא וסיכום
רשימת מקורות
נספחים: תמלול הראיונות

קטע מהעבודה:

גורביץ' טוען בספרו, כי עידן הפוסט מודרניות הוא ניסיון לתת הסבר כלשהו על העולם; מדובר בניסיונות להתמקד בעיקר: לחלץ מתוך ההגמוניה השלטת של תרבות הרוב קולות אחרים, שמצביעים על אפשרות לקריאה נוספת, קריאה של מיעוט בצד הזרם המרכזי של התרבות. הפוסט מודרניזם מוגדר כסוכן של פתיחות ויצירתיות לקולות לא חתומים, בלתי קריאים, לא מיוצגים בסדר הסימבולי (גורביץ', 1997).

תגים:

קהילות רוחניות · מתנדבים · התנדבות · שואה · קיבוצים · קיבוץ

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קהילת מתנדבים גרמנים בארץ", סמינריון אודות "קהילת מתנדבים גרמנים בארץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.