היישום אינו מחובר לאינטרנט

דפוסי צריכת תקשורת סלולרית בקרב סטודנטים וצעירים.

עבודה מס' 069987

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה של מספר מקורות.

1,538 מילים ,6 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

חוקרים רבים דנו בשאלה לגבי השפעתם של אמצעי התקשורת על החברה והתרבות, ותרומתם למעמדו האישי והחברתי של הפרט. אחד מאמצעי התקשורת הנפוץ היום בחברה הוא מכשיר הטלפון הסלולרי, אשר במציאות כיום משמש להרבה פונקציות מעבר להיותו מכשיר טלפון בו ניתן לקבל או להוציא שיחות. המכשיר הסלולרי בעל תכונות רבות ואף לעיתים משמש כמחשב ויותר מכך. בכדי להבין את אופני השימוש והצריכה במכשיר הסלולרי יש לבחון תחילה את היותו אמצעי תקשורת ומידת השפעתו ותפיסתו בעיני החברה.

תוכן:
חקר התקשורות - מאירוביץ (2008)
שאלת הצריכה - סילברסטון (1996)
השפעתו של תוצר תרבות על החברה - פיטרסון ואננד (2004)
השימוש בטלפון הסלולרי בקרב סטודנטים - ליפסקומב ת. (2007); תומאס ווילסון (2012)

קטע מהעבודה:

מאירוביץ (2008) בחן שלושה אפיקים עיקריים לגבי חקר התקשורת: שליטה והתנגדות - כאשר יחסי הכוח בחברה עומדים במרכז הדיון האקדמי. בחברה יש מאבק תמידי על כוח ושליטה כאשר באופן טבעי נוצר מצב אי שוויון בחברה, החזק שולט על החלש, קבוצות חזקות מנסות להשליט את תפיסת עולמן על הקבוצות החלשות בחברה דרך אמצעי התקשורת.

תגים:

חקר התקשורת · אמצעי תקשורת · מדורת השבט · מדיה · ספירה ביתית · מותג · סמרטפון · סמארטפון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דפוסי צריכת תקשורת סלולרית בקרב סטודנטים וצעירים.", סמינריון אודות "דפוסי צריכת תקשורת סלולרית בקרב סטודנטים וצעירים." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.