היישום אינו מחובר לאינטרנט

אלימות כלפי ילדים

עבודה מס' 069978

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת התופעה ודרכי הטיפול בה.

4,699 מילים ,15 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות אלימות נגד ילדים תופסת מקום חשוב בחברה, בתקשורת ובדיון הציבורי בישראל בעקבות הצטברות יוצאת דופן של מקרים, שחלקם זכו לתהודה תקשורתית משמעותית, נדמה כי קיימת בציבור הישראלי הרגשה, שהתעללות הורים בילדיהם הפכה למכת מדינה וכי המודעות לקיומה של תופעת זו הולכת וגוברת (ברק-ברנדס וגפן-קושילביץ', 2010).
בעבודה זו בחרתי להציג את תופעת האלימות בקרב ילדים. בעבודה זו ארצה ללמוד על התופעה, מהי אלימות בכלל, ובפרט בקרב ילדים.
בעבודה אלמד על ממדי התופעה בישראל, אעמוד על סוגיה העיקריים של תופעת האלימות, על הסיבות שגורמות לפוגעים לפגוע בילדים, ועל ההשפעות הרבות שנובעות מהפגיעה הקשה, ומשליכות על כלל תחומי חייו של הילד.
לבסוף, ארצה ללמוד ולהכיר מהם דרכי הטיפול בבעיה ועל המענים השונים הקיימים בישראל על מנת להוות מענה הולם למיגור וטיפול בבעיה.

תוכן עניינים:
מבוא
מושגי מפתח
סקירת ספרות
1.מהי אלימות
1.1.אלימות כלפי ילדים
2.סוגי אלימות
3.ממדי התופעה
4.הגורמים לאלימות כלפי ילדים
5.השפעותיה של ההתנהגות האלימה כלפי ילדים
5.1.דפוסי התנהגות שמתפתחים בעקבות האלימות
6.מענים לתופעת האלימות בקרב ילדים
6.1.השמה חוץ ביתית או טיפול בקהילה?
6.2.תוכנית רב ממדית כמענה לבעיית האלימות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעבודה זו אתמקד באלימות בקרב ילדים. כשהאלימות נגדם מרחיבה את ה"ילדים" ל"ילדים בסיכון". ילדים בסיכון הנם ילדים החיים במצבים המסכנים אותם במשפחתם ובסביבתם, וכתוצאה ממצבים אלה נפגעת יכולתם לממש את זכויותיהם על פי האמנה הבין לאומית לזכויות הילד בתחומים הבאים: קיום פיזי והתפתחות, השתייכות משפחתית, למידה ורכישת מיומנויות, רווחה ובריאות רגשית, השתייכות והשתתפות חברתית, הגנה מפני אחרים ומפני התנהגויות מסכנות שלהם את עצמם (וייסבלאי, 2012).

תגים:

התעללות · הזנחה · משפחה · ילדות · רוז פיזם · אלימות במשפחה · ילדים בסיכון

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אלימות כלפי ילדים", סמינריון אודות "אלימות כלפי ילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.