היישום אינו מחובר לאינטרנט

מוסר השילומים

עבודה מס' 069953

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בסרט בהיבט של דוקו-אקטיביזם.

2,936 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בשנת 1952 נחתם הסכם שילומים בין ישראל לגרמניה. בהסכם נקבע כי גרמניה תשלם למדינת ישראל פיצוי כספי נכבד מתוך הכרה באחריותה לרצח בני העם היהודי ולפגיעה ברכוש ובנפש. ההסכם עורר ויכוחים נוקבים, עד כדי מעשי אלימות בכנסת ובציבור הרחב, בין המתנגדים לקבלת השילומים מהגרמנים לבין המחייבים את קבלתם. עבודה זו תעסוק בסרט "מוסר השילומים" שצולם 59 שנים אחרי ההסכם המפורסם וכן מתאר את השלכותיו על ניצולי השואה החיים במדינת ישראל כיום.
עבודה זו תעסוק בסרט "מוסר השילומים" שצולם 59 שנים אחרי ההסכם המפורסם וכן מתאר את השלכותיו על ניצולי השואה החיים במדינת ישראל כיום.

תוכן העניינים:
מבוא
רקע - 1952
"מוסר השילומים" - 59 שנים אחרי
דיון, פרשנות וביקורת - "מוסר השילומים"
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מאמרה של כרמי (2006) מתייחס לגבולות הדמוקרטיה באמצעות המושג "טיעון המדרון החלקלק" לפיו אימוצה של פעולה מסויימת תביא אותנו באופן הכרחי, לאימוצה של פעולה אחרת, אף בלתי רצויה.
אורלי וילנאי וגיא מרוז בסרט מיישמים את טיעונה של החוקרת ב"פנייה אל הפחד" - פעולה המוגדרת כהרת אסון ודחופה.

תגים:

הסכם השילומים · ניצולי שואה · דוקו אקטיביזם · ניתוח תוכן · מוסר השילומים · וילנאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוסר השילומים", סמינריון אודות "מוסר השילומים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.