היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת אלטרנטיבית מול "מיינסטרים" בישראל.

עבודה מס' 069946

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תוכן לשתי תחנות רדיו: "קול הקמפוס" ו-גלגל"צ.

4,893 מילים ,6 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בעבודה זו אתייחס למודלים של תקשורת שאינם חלק מהתקשורת המרכזית וכן אבקש לבחון את תפקידה וייעודה של תקשורת חלופית-אלטרנטיבית בהשוואה לתקשורת ממסדית השולטת על השיח התקשורתי.
מתוך נקודת מוצא זו בחרתי לבצע ניתוח תוכן לשתי תחנות רדיו מפורסמות בישראל: האחת היא תחנת הרדיו "קול הקמפוס" והשנייה תחנת הרדיו גלגל"צ.
ברצוני להתמקד בהתנהלות של מאחורי הקלעים, דהיינו לנתח את המניעים שעומדים מאחורי ההחלטה של התחנה לגבי שידור שירים, סידורם ועריכתם.
מתוך כך יש מקום לבחון האם שירים מושמעים הם בהכרח שירים פופולאריים. כלומר, כיצד ניתן לכמת זאת?
שאלת המחקר היא באילו מובנים תחנת הרדיו "קול הקמפוס" הינה גוף תקשורת אלטרנטיבי?
חקירת מובנים אלה תיעשה תוך השוואת "קול הקמפוס", תחנת רדיו אלטרנטיבית לתחנת הרדיו גלגל"צ - תחנת הרדיו המושמעת ביותר בישראל (המשויכת למיינסטרים).
השערות המחקר הן כי התכנים המוסיקליים המושמעים בתחנת "קול הקמפוס" הם מגוונים, מסגנונות מוסיקליים רבים. בניגוד לכך, התכנים המושמעים בתחנת גלגל"צ חוזרים על עצמם, ומוזנים משיטת "הפלייליסט". כמו כן, האתר של גלג"לצ מייצג את קהל המיינסטרים והאתר של קול הקמפוס מייצג את הקהל האלטרנטיבי הביקורתי.

עבודה זו הינה עבודה עיונית שמטרתה לנתח טקסטים תקשורתיים. שיטת המחקר הינו ניתוח תוכן בשני מישורים: ניתוח התוכנית "אוטונומי" של נעמי רביע מתחנת הרדיו גלגל"צ וניתוח התוכנית "המסילה" של "קול הקמפוס". בנוסף לכך, ניתוח עמוד הבית שבאתר גלגל"צ בהשוואה לעמוד הבית שבאתר "קול הקמפוס" באינטרנט.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירת ספרות
תקשורת אלטרנטיבית
מתודולוגיה וניתוח ממצאים
גלגל"צ
קול הקמפוס
דיון וסיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

נכון לשנת 2010 קיימות בישראל 17 תחנות, כאשר רק חמש מהן פונות לקהל סקטוריאלי בעל צרכים תרבותיים מובחנים (ערבי, רוסי, דתי, חרדי, מתנחלים ועוד). התחנה המואזנת ביותר בישראל הינה גלגל"צ, והיא הגיעה להישג זה על ידי מודל חדש של עריכה מוזיקלית אשר שינה את כל השדה הארגוני (קפלן, 2010) - "הפלייליסט". בשידורי גלגל"צ בכלל ובאתר התחנה בפרט קיימת נוכחות למושג ה"פלייליסט".

תגים:

רדיו · מיינסטרים · ניתוח תוכן · גלגלצ · קול הקמפוס · פלייליסט · תקשורת ממסדית · גלי צהל · רייטינג · מידרוג

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת אלטרנטיבית מול "מיינסטרים" בישראל.", סמינריון אודות "תקשורת אלטרנטיבית מול "מיינסטרים" בישראל." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.