היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת אלטרנטיבית - פשקווילים

עבודה מס' 069755

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגיית גיוס החרדים לצה"ל בפשקווילים.

1,298 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה כוללת:
מהם הפשקווילים? האם יש להם מאפיינים של תקשורת אלטרנטיבית? כיצד הם כתובים? מה מטרתם? קווי דימיון בין הפשקווילים לבין כתובות גרפיטי; כמו גם קווי דימיון בינם לבין ערוצי הרדיו הפיראטיים.

קטע מהעבודה:

בחלק מהפשקווילים הוצגו החיילים החרדים כמפלצות שבאות לחטוף ילדים חרדים; ובחלקם אף הוצגו החיילים החרדים בשמות גנאי. בד בבד, במסגרת הקמפיין ניסו העסקנים החרדים הקיצוניים לרתום גם את הילדים ולהטמיע את הדימוי השלילי של החיילים כבר בילדים בגיל הרך. בהתאם לכך, ארגנו מובילי הקמפיין תחרות ציורים, שבה הם מבקשים מהילדים החרדים לשלוח להם ציורים הלועגים לחיילים חרדים ומציגים אותם באופן משפיל. בפשקוויל שבו פורסמה התחרות נכתב: "בסימן ערבים זה לזה הוכרז על תחרות חרד"קים עולמית שבה ייקחו חלק בני ובנות ישראל, ילדים והורים הדואגים לעתידם של שומרי התורה ומבינים שהחרד"קים הם כדורי תופת המאיימים על הצביון החרדי" (נספח א').

תגים:

פשקווילים · חרדים · גיוס · כתובות גרפיטי · גיוס חרדים · בני ישיבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת אלטרנטיבית - פשקווילים", סמינריון אודות "תקשורת אלטרנטיבית - פשקווילים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.