היישום אינו מחובר לאינטרנט

אברהם לינקולן - בין מיתוס למציאות

עבודה מס' 069834

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת חייו ופעילותו.

3,717 מילים ,32 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

מעמדו של אברהם לינקולן, כפי שהוא נתפס בהיסטוריוגרפיה, נמצא במעמד כמעט זהה למעמדו של ג'ורג' וושינגטון. יתר על כן, היסטוריונים רבים רואים בלינקולן כדמות בולטת ביותר הנראית לאורכה של ההיסטוריה האמריקאית. מתוקף כך, לדמותו של לינקולן ישנה חשיבות סימבולית מרחיקת לכת. במידה רבה, לינקולן נתפס, עבור אמריקאי ממוצע, כסמל שמייצג את אמריקה (Skidmore, 2002, p. 17).

תוכן עניינים:
ביוגרפיה
קריירה פוליטית
הבחירה לנשיאות
מלחמת האזרחים
עבדות והתיקון ה-13
מותו של לינקולן
דיון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

את חייו הבוגרים העצמאיים, למעשה, התחיל לינקולן בניו סאלם (New Salem) בין השנים 1831-1837, בגיל 22. הוא הגיע לעיירה כשלא היו ברשותו כלל אמצעים כלכליים והשכלה נאותה. בזכות יכולותיו כחוטב עצים על ידי עבודה קשה וצנועה, הפך, בשנים מאוחרות יותר, לעורך דין ופוליטיקאי בבירת מדינת אילינוי. למעשה, לינקולן אשר הגיע לעיירה ללא מטרות, הפך לאיש עם דרך ומטרה (p. 398 Bruner, 1994).

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אברהם לינקולן - בין מיתוס למציאות", סמינריון אודות "אברהם לינקולן - בין מיתוס למציאות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.