היישום אינו מחובר לאינטרנט

היערכות מנגנון משאבי האנוש לביצוע רילוקיישן

עבודה מס' 069793

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד באה לידי ביטוי הערכות מנגנון משאבי האנוש לשליחת המועמדים ובני זוגם למשרת רילוקיישן בחו"ל? ניתוח מקרה: חברת אמדוקס

7,259 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בחרתי לחקור את מסגרת עולם הרילוקיישן תוך התמקדות בסוגיה: כיצד באה לידי ביטוי הערכות מנגנון משאבי האנוש לשליחת המועמדים ובני זוגם למשרת רילוקיישן בחו"ל? למעשה, בכדי לתרגם את שאלת המחקר הכללית לגורמים ממשיים יותר הניתנים לבדיקה, אתמקד בשני מישורים אותם אבחן: ניוד עובדים בחברות בינלאומיות, כלומר, כיצד מתבצע ניוד של עובדים מסניף של ארגון במדינה אחת למדינה אחרת, ומיון וגיוס עובדים בסביבה הבינלאומית.

שיטת המחקר:
טיפול בכוח אדם בארגון, גדול ככל שיהיה, הוא בבסיסו טיפול בסיפור חייהם של אנשים- כישרונות. תהליך שכזה כרוך בשינוי מסגרת החיים המוכרת להם והכפפתה בצורה מסוימת לצורכי הארגון. מעבר לתיאוריה אודות התהליך, מצאתי לנכון לבדוק את שאלת המחקר בשיטה איכותנית. במסגרת הסמינר, לאחר ביצוע סקירת ספרות בזיקה לניהול משאבי אנוש בעולם גלובאלי, תוך שימת דגש על שני המישורים שהועלו בשאלת המחקר, אבצע ניתוח מקרה בוחן- case study, על חברת אמדוקס, תוך ביצוע ראיון עם דמות מפתח העוסקת בתחום הרילוקיישן בארגון, זאת בכדי להבין לעומק כיצד החומר התיאורטי בא לידי ביטוי במציאות. למרות שלפעמים ניתוח מקרה הוא כלי קצת מצומצם בכדי להגיע למסקנות מול שאלת מחקר, אני חושבת שמקרה בוחן מאפשר להמחיש בצורה טובה יישום או שלילה של תיאוריות, הכוללות רבדים רגשיים ורציונאלים הנמצאים במסגרת פעילות ארגונית אחת. לכן, במידה והבחירה איננה מגמתית לבחינה, מקרה בוחן יכול להיות כלי נוח וטוב לבחינה של שאלת מחקר מול המציאות. לאחר ניתוח הראיונות אערוך דיון בממצאים מול החומר התיאורטי ואגבש את מסקנותיי מהתהליך.

תוכן עניינים:
מבוא
סקירה ספרותית
המקרה הנבחן: רילוקיישן בחברת אמדוקס
ניתוח הראיון
דיון ומסקנות
מקורות

קטע מהעבודה:

התרבות הגלובלית מאפשרת לעובדים ומנהלים הבאים מרקע תרבותי שונה ליצור הבנות משותפות ולהתגבר על פערים תרבותיים. פירושו של דבר, שעל מנת לבחור ולהכשיר עובדים לעבודה בסביבה גלובלית חשוב להנחיל להם את ערכי התרבות הגלובלית המשותפים לכולם. בכך, משתנה ההדגש מהבדלים בין-תרבותיים לערכים משותפים של סביבות עבודה גלובלית. הפרט שהארגון ירצה לבחור בו יהיה פרט שיוכל למצוא בקלות את מקומות בכל אחת מהמשבצות ויסתגל במהרה לערכים חדשים . פרט זה יהיה בעל סיכויי הצלחה הגבוהים ביותר לרילוקיישן. ,2011) Beamish& Bartlett).

תגים:

מוצבים · רה לוקיישן · גלובליזציה · RELOCATION

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היערכות מנגנון משאבי האנוש לביצוע רילוקיישן", סמינריון אודות "היערכות מנגנון משאבי האנוש לביצוע רילוקיישן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.