היישום אינו מחובר לאינטרנט

איסורי הסתה והמרדה

עבודה מס' 069780

מחיר: 60.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת המקרה של התערוכה "איווט" והכתבה אודותיה הערוץ 10

1,098 מילים ,2011

תקציר העבודה:

הכתבה אשר שודרה בחודש אוגוסט 2010 בערוץ 10 הודיעה על תערוכה הנפתחת, בסוף אותו שבוע, העונה לשם "איווט", ובה עתידים להיות מוצגים פורטרטים שונים של שר החוץ ליברמן. בעקבות הכתבה, פנו נציגי הפורום המשפטי ליועץ המשפטי לממשלה (לפי סעיף 135 לחוק העונשין לא ניתן להגיש כתב אישום להמרדה ללא הסכמתו בכתב) וביקשו לפתוח בחקירה בחשד לעבירות של הסתה לגזענות והמרדה נגד אוצרת התערוכה ונגד ערוץ 10. מנגד, טענו נציגי התערוכה כי מדובר במיצג אומנותי המוגן ע"י חופש הביטוי.
הסוגיה אשר עולה לדיון מן המקרה הינה ההתנגשות בין חופש הביטוי לבין ההסתה לגזענות והמרדה.

קטע מהעבודה:

באשר לערוץ 10, הרי שעל הפונים היה להוכיח כי מטרת שידור הכתבה הייתה הסתה לגזענות. נציגי ערוץ 10 ייטענו מנגד כי עפ"י סעיף 144 ג. הרי שגם אם התערוכה גזענית וקוראת להמרדה, הרי שבעצם הפרסום בלבד, כאשר אין כוונתו להסית, לא קיימת עבירה.
עוד יכולים נציגי הערוץ להסתמך על פ"ד הרב עידו אלבה נ' מדינת ישראל (בג"צ 2831/95)...

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "איסורי הסתה והמרדה", סמינריון אודות "איסורי הסתה והמרדה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.