היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית אכיפה פנימית בתחום דיני ההגבלים העסקיים

עבודה מס' 069721

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה חקיקתית ופסיקתית של תוכנית האכיפה הפנימית כפי שיושמה בארץ.

3,722 מילים ,17 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

המושג "אחריות מנהלים" מוכר בחקיקה הישראלית(1) ומשמעותו היא שבמקרים של הפרות חוק המבוצעות על ידי תאגיד, מוטלת אחריות גם על חברי ההנהלה, אף אם לא היו מעורבים באופן ישיר בעבירה, שכן הם בעלי היכולת והאחריות להשליט נורמות התנהגות ראויים, כגון צמצום הפרות של הדין(2).

מטרת עבודה זו לתת סקירה חקיקתית ופסיקתית של תוכנית האכיפה הפנימית כפי שיושמה בארץ, וכן לתת סקירה קצרה מהנעשה בתחום בארצות הברית. בסיום העבודה יוצג סיכום הדברים ונקודת מבט אישית.

תוכן העניינים:
מבוא
2. רקע חקיקתי ופסיקתי
2.1 כללי
2.2 רקע חקיקתי
2.3 רקע פסיקתי
1. משפט משווה
3.1 כללי
3.2 פסיקה רלוונטית
סיכום

קטע מהעבודה:

מטרת דיני ההגבלים העסקיים היא להגשים את ערך התחרות החופשית ולהביא לצמיחה במשק. חוק ההגבלים העסקיים הראשון נחקק בשנת 1959 ותוכנו הושפע מאוד מהדין האנגלי. בפועל חוק זה כמעט ולא יושם בשל חוסר בפיקוח אפקטיבי מצד הרשויות, מה שהוביל לחקיקת חוק ההגבלים העסקיים החדש, התשמ"ד- 1988(21)

תגים:

תאגידים · אחריות מנהלים · הגבלים עסקיים · ניהול · אחריות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית אכיפה פנימית בתחום דיני ההגבלים העסקיים", סמינריון אודות "תוכנית אכיפה פנימית בתחום דיני ההגבלים העסקיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.