היישום אינו מחובר לאינטרנט

עבודת גמר- ניהול מערכת הפצה

עבודה מס' 069632

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול מערך הפצה חברת קוקה קולה

12,541 מילים ,8 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

הפרויקט עוסק בחברת קוקה קולה העולמית, תוך התמקדות בשוק ההפצה הישראלי. העבודה מתארת את החברה המרכזית לייצור משקאות קלים ( "CBC" -Central Bottling Company ). חברה זו הינה החברה הזכיינית של חברת קוקה קולה העולמי. החברה שולטת על שוק המשקאות הקלים בישראל ומכתיבה את הטון בענף זה. החברה הוקמה בשנת 1968 וכיום מעסיקה למעלה מ- 2500 עובדים בכל הארץ.
העבודה מתארת את הנושאים הבאים: היסטוריית הארגון, מבנה הארגון, סביבת הארגון, תהליכי העבודה בארגון וכמו כן סוקרת את המטרות והאסטרטגיות של הארגון. פעילות החברה נשענת על תקנים בינלאומיים של חברת קוקה קולה הבינלאומית, שמרכזה נמצא באטלנטה-ארה"ב. לטובת העבודה נערכו פגישות עם גורמי הנהלה, ייצור, לוגיסטיקה ושיווק במרכז הייצור של החברה, מפעל בני-ברק.

העבודה מחולקת לשני פרקים עיקריים
פרק א'
בחלק זה של העבודה ניתנה סקירה כללית על הארגון, מבנה הארגון, הסביבה הארגונית ותמהיל השיווק בארגון. כמו כן הוצגו נתונים כלליים על הארגון וסקירה קצרה בנושא רמת השירות וטיב האיכות של הארגון.
לאחר מכן הוצג המבנה הארגוני של מערך ההפצה והגדרת התפקידים השונים בשרשרת האספקה.
הצגנו את נתיבי ההפצה והקשרים בין הרמות השונות- ייצור, סיטונאות, קמעונאות וצרכנות- המכונים זרמים העוברים בערוצי השיווק. בחנו את גורמי הביניים המשתתפים בכל זרם כולל חלק מן הפעולות המתבצעות בערוצי השיווק כדי לגשר על הפערים ולספק את התועלות הנדרשות ואת היעדים של מערך ההפצה.
זיהינו קונפליקטים במערך ההפצה ואפיינו באמצעות מודלים תיאורטיים את שיטות ההפצה בהן משתמש הארגון. בחלק זה של העובדה התמקדנו בתהליכי הליבה של מערך ההפצה תוך התייחסות לחו"ג של המוצרים, סוגם ואופן ניהולם, מדדי ייצור רלוונטיים ,מבנה קווי הייצור והתמחותם, תזמון ותכנון הייצור, מערכות המידע במפעל והאופן בו הן משרתות את כל תהליכי ההפצה של הארגון.

פרק ב'
בפרק הזה ביצענו תיכון מחדש של מערך ההפצה והתמקדנו בפיתוח האחרון של חברת קוקה קולה להגדיל את מערך ההפצה גם לשוק משקאות האלכוהוליים הקלים. נתחנו לעומק במה מתמודד מערך ההפצה של קוקה קולה בתחום הפצת המשקאות החריפים והסיבות לבעייתיות הפצת מוצרים אלה על ידי קוקה קולה.
לבסוף הצענו מספר אסטרטגיות פעולה בהפצת מוצרים אלה וכיצד ניתן להתמודד בצורה הטובה ביותר בקשיים הללו.

קטע מהעבודה:

הסביבה הכלכלית שבה פועל הארגון: סוג המטבע, תנאי האשראי, גובה הריבית, גודל הענף וכו'. ענף השתייה הקלה הוא ענף נרחב ומתפתח מאד הן בתעשייה הארצית והן בשוק בחו"ל. על אף המצב הכלכלי בה נמצאת מדינתנו בה רמת האינפלציה עולה ושעור המובטלים עולה גם הוא, עדיין לא ניתן לזהות השפעה ישירה על כמות הצריכה של משקה קוקה קולה. לפי נתוני החברה ניתן לראות בבירור כי מצבו הכלכלי של המשק לא מהווה עבור הצרכן הישראלי שיקול בקניית המוצר.

תגים:

קוקה קולה · ניהול מכירות · מערך הפצה · תמהיל השיווק · משקאות קלים · ניהול השיווק · מערך הפצה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עבודת גמר- ניהול מערכת הפצה", סמינריון אודות "עבודת גמר- ניהול מערכת הפצה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.