היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיר והקליפ Can't be tamed של מיילי סיירוס

עבודה מס' 069627

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ייצוג מרד נעורים ומורטוריום בשיר (קליפ)

2,159 מילים ,5 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנתח את השיר והקליפ של הזמרת מיילי סיירוס בשירה Can't be tamed. שיר זה הוא חלק מאלבומה הקרוי באותו השם, ומהווה ניסיון לתפנית בתדמיתה הילדותית עד אותה עת. תדמיתה הילדותית הינה פועל יוצא של היותה כוכבת ילדים אמריקאית אשר שיחקה בסדרת ילדים מצליחה בשם "האנה מונטנה" אשר בה היא מגלמת דמות של נערה אשר חיה חיים כפולים, מצד אחד נערה רגילה ומצד שני זמרת פופ מצליחה.
הנושא שנבחר לניתוח הינו ייצוג מרד נעורים ומורטוריום בשיר (קליפ) Can't Be Tamed של מיילי סיירוס. נושא זה נבחר על ידי מאחר ועל פי דעתי ניתן לראות את נושא מרד הנעורים ומורטוריום היטב בשיר (ובקליפ) זה.

קטע מהעבודה:

על פי רפפורט (רפפורט, 1986) מתבגרים בכל העולם נמצאים בין שני עולמות, עולם הבגרות ועולם הילדות. במצב זה הפרט אינו ילד אך גם איננו מבוגר.

תגים:

פופ · מוסיקה · מרד נעורים · מתבגרים · נעורים · תרבות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיר והקליפ Can't be tamed של מיילי סיירוס", סמינריון אודות "השיר והקליפ Can't be tamed של מיילי סיירוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.