היישום אינו מחובר לאינטרנט

זיכרון בידור ומדיה פופולארית - קרוב להפליא ורועש להחריד

עבודה מס' 069626

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התמקדות בנושא הטראומה.

2,210 מילים ,5 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

אוסקר, בנו של תומס של, שנהרג בפיגוע מגדלי התאומים הוא ילד אינטליגנטי (על גבול הגאון) בן תשע. ביום הפיגוע הוא חוזר הביתה ושומע את ההודעות האחרונות שהותיר אביו במשיבון לפני שהבניין התמוטט. יום אחד, לאחר כשנתיים, הוא מוצא מפתח מסתורי שהיה שייך לאביו ומחליט לחפש את המנעול התואם לו. בכל סוף שבוע הוא יוצא מביתו אל אנשים שונים בניו יורק שאולי קשורים למפתח כדי לשאול אותם האם הם יודעים היכן המנעול המבוקש. סבו וסבתו של אוסקר, הינם מניצולי הפצצת בעלות הברית על דרזדן במלחמת העולם השנייה. הטראומה שעברה על הסב גרמה לו לחוסר יכולת לדבר, ולפחד מהחיים.
בעבודה זו אתרכז במושג הטראומה ואנתח את הסרט ובו את הטראומה שעברו דמויותיהם של אוסקר וסבו.

תוכן העניינים:
תקציר העלילה
היסטוריה
זיכרון
היסטוריה וזיכרון בסרט
דוגמאות מן הסרט וניתוחן
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בסרט זה ניתן לראות זיכרון רצוני וזיכרון שאינו רצוני, על פי וולטר בינימין (וולטר, 1996). הזיכרון הרצוני מופיע מספר פעמים במהלך הסרט כאשר אוסקר נזכר בחוויותיו עם אביו. הזיכרון שאינו רצוני מופיע מספר פעמים בסרט כאשר אוסקר חווה דברים אשר מזכירים לו, מבלי התכוון, את אירועי העבר.

תגים:

ספרן פויר · ספרים · סרטים · זיכרון וקולנוע · מגדלי התאומים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "זיכרון בידור ומדיה פופולארית - קרוב להפליא ורועש להחריד", סמינריון אודות "זיכרון בידור ומדיה פופולארית - קרוב להפליא ורועש להחריד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.