היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע - חברת הוט

עבודה מס' 069604

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת תפקידו של כל אחד ממנהלי החברה ובאיזה מערכות מידע הוא משתמש על מנת למלא את תפקידו בהחלטה להיכנס לשוק המסחר האלקטרוני.

2,747 מילים ,2 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה כוללת הסבר כללי על החברה וחזונה (מבחינה אסטרטגית), מעט היסטוריה על פעילותה, ההחלטה להתרחב ולפתוח אתר מסחר אלקטרוני, וכן פרק נפרד עבור כל פונקציה שנבחרה.

תוכן עניינים:
רקע על החברה
פונקציית המנכ"ל
פונקציית מנהל השיווק
פונקציית סמכ"ל הכספים
מנהל לוגיסטי
מנהל מכירות
תרשים זרימה
ביביליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעת בחינת החלופות וקבלת ההחלטה נעשה שימוש במערכות תומכות החלטה מסוג ESS (Executive Support System) על ידי מנכ"ל החברה.
מערכת ESS אשר משמשת את הדרג הניהולי הבכיר בקבלת החלטות לא מובנות, בעזרת מערכת זאת אוכל לקבל מידע אודות הקולגות שלי בתחום, מה קרה בארגון בתקופה הקודמת, סימולציות של מצבים הצפויים בעתיד על פי מודלים והנחות שונות.
בנוסף המערכת עוזרת בקבלת החלטות במצבים של מה יקרה אם... לדוגמא: נתח השוק לא יהיה כגודל הציפיות. המערכת מאפשרת למנהלים לנטר פעילות ארגונית, להצביע על בעיות, לזהות הזדמנויות ולנבא מגמות. מערכת זאת מהווה כגורם עזר בתהליך קבלת ההחלטות של מנכ"ל החברה בעת ביצוע המהלך חדש.

תגים:

מערכות מידע · כבלים · טלויזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע - חברת הוט", סמינריון אודות "מערכות מידע - חברת הוט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.