היישום אינו מחובר לאינטרנט

הרשת האפלה

עבודה מס' 069598

מחיר: 329.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת 4 אספקטים מובילים של הרשת האפלה.

6,548 מילים ,20 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

במחקר אתמקד ברשת האפלה, כשמה כן היא, רשת נסתרת שמאפייניה ייחודיים, במיוחד שמירה על אנונימיות אשר מאפשרת פעילות חיובית אך גם מהווה קרקע פורייה לפשעים כגון פדופיליה, סחר בנשק וסמים ואף הזמנת רוצח שכיר. על מנת לחוות את הרשת האפלה נכנסתי ובחנתי 4 אספקטים מובילים והשוויתי אותם לרשת האינטרנט. ראשית כלכלת הרשת אפלה וייחודו של המטבע ביטקוין כמטבע אלקטרוני; שנית, פירוט של הפשעים שניתן למצוא ברשת האפלה; שלישית, הצגה של הרשת החברתית וביטויה הייחודי מול הרשתות החברתיות באינטרנט; ולבסוף נבחן האספקט של הרגולציה, אוזלת היד של גורמי האכיפה מול התופעה המתרחבת ובנוסף בחינה של דרכי טיפול המומלצים לגורמי רשויות החוק בניסיון למגר את התופעה.

שאלת המחקר: תיאור של ניסיון אישי לגלוש אל הרשת האפילה.

תוכן עניינים:
תמצית
מבוא
רקע וסקירה כללית
אינטרנט
רשת אפלה
דפדפן TOR ((The Onion Router
פרק א' - כלכלת הרשת אפלה
חשיבות המטבע בכלכלה
Bitcoin
פגיעות הBitcoin
פרק ב' - הפעילוית ברשת האפלה
סמים
אתרים לסחר בנשק
הזמנת חיסולים
הפלת אתרים (Distribute Denial Of service - Ddos)
פדופיליה
הימורים בלתי חוקיים
פרק ג' - רשתות חברתיות
פרק ד' - רגולציה
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

רשתות אפלות, הוא שם כולל לרשתות תקשורת אנונימיות ומוצפנות, בלתי ניתנות להתחקות וניטור, אשר אינן נגישות למנועי חיפוש ומבוססות על תשתית אינטרנט.
רשתות אלה הן דוגמא לרשת P2P המאפשרות רשת מבוזרת, טהורה ובכך להיות בטוחה יותר (Andersson J. & Ledung G. 2010). רשתות אלו אמנם משתמשות ב"נתיבי התעבורה" של רשת האינטרנט, אך הן פועלות על פי פרוטוקולי תקשורת שונים המאפשרים רמת אנונימיות ופרטיות מידע מוגברת .(Biddle et al ,2002)

תגים:

פשעי אינטרנט · פשעי מחשב · אינטרנט · ביטקוין · BITCOIN · הרשת האפילה · רשת אפלה · דרקנט · דארקנט · DARKNET · פיראטיותף פשע

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הרשת האפלה", סמינריון אודות "הרשת האפלה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.