היישום אינו מחובר לאינטרנט

תפיסת זמן בקרב ולקויי שמיעה

עבודה מס' 069564

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות קצרה על תפיסת הזמן בקרב ילדים תוך התייחסות לתפיסת הזמן אצל ילדים לקויי השמיעה.

2,111 מילים ,8 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

סקירת הספרות עוסקת במונח "תפיסת הזמן" ובהקשר של מונח זה לעולם הילדים בכלל, תוך נגיעה בעולם לקויי השמיעה בפרט. בחלק הראשון של סקירת ספרות זו אתמקד במונחים: ה'זמן' 'תפיסת הזמן' לאחר הבהרת מונחי המפתח הללו, אציג את הקשר בינם ובין ילדים ופעוטות, וכיצד אלו מפתחים את 'תפיסת הזמן'. בסיום סקירת הספרות אגע בעולם לקויי השמיעה והחירשים וההתייחסות האקדמית אליהם בנושא תפיסת הזמן.

קטע מהעבודה:

זמן הוא מונח הנוגע במס' תחומים וככזה הוא ביטוי פילוסופי-לשוני-מדעי. קיים קושי להצביע במדויק על משמעותו של הזמן, אך באופן כללי הוא מתאר מידת משך או פער בין מצבים או אירועים. זמן נוצר ע"י מודעות שלנו לקיומם של עבר, הווה ועתיד. כאשר העבר הוא למעשה הקיים שאין אפשרות להשפיע עליו, העתיד הוא הדברים הניתנים להשפעה ואילו ההווה הוא קיום ההתרחשויות בפועל. קיימות שתי גישות עיקריות בנוגע למונח הזמן והתודעה אליו-
1.1 הגישה האובייקטיבית
...

תגים:

תפיסת הזמן · לקויי שמיעה · חינוך מיוחד · ליקויי למידה · תודעה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תפיסת זמן בקרב ולקויי שמיעה", סמינריון אודות "תפיסת זמן בקרב ולקויי שמיעה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.