היישום אינו מחובר לאינטרנט

המרחק התרבותי כמשפיע על הצלחת מיזמים

עבודה מס' 069549

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת מחקרים בנושא, תוך התייחסות למקרה בוחן: מיזמים משותפים בין יפן וארצות הברית.

8,502 מילים ,49 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

עבודה זו תעסוק בבחינת המחקרים התיאורטיים שעסקו בסוגיות אלו, תוך התייחסות למקרה בוחן: מיזמים משותפים בין יפן וארצות הברית. אם כן שאלת המחקר שבה אעסוק במחקרי היא: כיצד משפיעים הרכיב התרבותי ושיטות הניהול על הצלחתם של מיזמים בינלאומיים בין יפן לארה"ב? לכאורה השאלה הזו סותרת את מה שהצגתי קודם לכן, בנוגע לקשיים שנוצרים בעקבות הפערים התרבותיים המצויים בין מדינות שונות. אולם, בעבודתי אנסה להוכיח בדיוק ההיפך: לטענתי דווקא הפערים התרבותיים שמצריכים שיטות ניהול שונות ומקוריות, בניגוד לשיטות הניהול המסורתיות הנדרשות בחברות מקומיות, הם שמובילים בסופו של דבר להשפיע על הצלחתו של המיזם. Arregle Jean-Luc, Beamish, Hébert 2009))Mimi Zou, Russell Lansbury. 2009).

תוכן עניינים:
מבוא
הגדרת המשתנים
מיזמים
מרחק תרבותי
הבדלי ניהול
מנגנוני חדירה לשוק
מתודולוגיה- דיון:השפעת הבדלי תרבות ושיטות ניהול על הצלחת מיזמים משותפים
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

חלק בלתי נפרד מניהול בינלאומי הינה יצירת אינטגרציה בין תרבויות שונות. התרבות יכולה להוות גורם מרכזי ומשפיע בהצלחתו של כל מיזם בינלאומי. ההבדל התרבותי יוצר לעיתים קרובות התנגשויות וחוסר תקשורת בין מנהלים ועובדיהם בין העובדים לספקים ובין הלקוחות למנהלי החברה. גם אם החברה עצבה מדיניות מדוקדקת, אם לא מתקיימת תקשורת והבנה בין כל התרבויות המעורבות בעשייה העסקית, האסטרטגיות והצלחת החברה מוטלת בספק (2008. Newlands and Hooper )

תגים:

מרחק תרבותי · חדירה · תאגידים · תאגיד · מיזמים · ניהול בינלאומי · תרבות · שיטות ניהול · גלובליזציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המרחק התרבותי כמשפיע על הצלחת מיזמים", סמינריון אודות "המרחק התרבותי כמשפיע על הצלחת מיזמים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.