היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות קניה של צרכנים באינטרנט

עבודה מס' 069546

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר שבוצע באמצעות שאלונים.

8,040 מילים ,17 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

מחקר זה עוסק בהיענות רכישה של צרכנים באינטרנט ויכול להיות כלי שימושי עבור משווקים, אנשי פרסום, מקדמי אתרים ובעלי אתרים לצורך ניתוח ואפיון משתמשים, חקר הרגלי צריכה של הצרכן ועוד. המחקר בודק קשר בין המשתנה התלוי היענות קנייה לבין המשתנים הבלתי תלויים של המחקר: מעורבות הצרכן במוצר (נמוכה, גבוהה), עיצוב האתר, נוחות משתמש ותוכן האתר, קידום אתרים, וקישור לרשתות חברתיות ופורומים. משתתפי המחקר הינם 103 סטודנטים לתואר ראשון ממכללת רופין שטווח הגילאים השכיח שלהם הוא 26 - 35. הבחירה התבצעה ע"י דגימה לא הסתברותית מסוג דגימת מכסה בה הועברו 103 שאלונים לצורך קבלת מדגם מייצג. תוצאות המחקר מראות כי קיים קשר חיובי חלש בין היענות הקנייה לבין המשתנה נוחות המשתמש ותוכן האתר, קשר שלילי וחלש נמצא בין קידום האתר לבין היענות הקנייה כמו כן קשר זה אינו מובהק, וכן נמצא קשר חיובי ובינוני בין מעורבות הצרכן (גבוהה, נמוכה), עיצוב האתר לבין היענות הקנייה. קשר חיובי בעל עוצמה גבוהה נמצא בין רשתות חברתיות ופורומים לבין היענות הקנייה. מסקנות המחקר מראות כי השערותינו אכן אוששו ומרביתם בצורה מובהקת, ניתן לומר כי המשתנה שהכי משפיע על היענות הקנייה הינו המלצות ברשתות חברתיות ופורומים ואילו המשתנה שהכי פחות משפיע הוא קידום אתרים. אנו סבורים שהדבר נובע מכך שהרוכש הפוטנציאלי יבצע את הרכישה הבאה שלו באתר שרכש בעבר או בעקבות המלצות מפורומים ורשתות חברתיות דבר שיעניק לו ביטחון בעת הרכישה, מכאן ניתן ללמוד שהקידום עדיין לא חדר לתודעת הקנייה המקוונת ולאו דווקא אתר שמקודם בגוגל יתבצעו ממנו הכי הרבה רכישות.

תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
-רכישה באינטרנט
-רמת מעורבות הצרכן
-מאפייני קנייה
-מאפייני אתר האינטרנט המשפיעים על הרכישה
-נוחות שיטוט באתר
-קידום-אתרים
-תוכן האתר
-קישור לרשתות חברתיות
-עיצוב האתר
סיכום

1. שיטה
2. מודל המחקר
2.1 שאלות המחקר
2.2 השערות המחקר
2.3 מודל המחקר
2.4 שיטת הניתוח
3. ממצאים
4. בדיקת השערות המחקר
5. רגרסיה
דיון ומסקנות
מגבלות הניסוי
המלצות למחקר עתידי
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון המחקר.

הערת מערכת: העבודה אינה כוללת את פלטי ה-SPSS.

קטע מהעבודה:

חשבונות הבנק שלנו מנוהלים באינטרנט, קניות מזון שבועיות לבית אנו עושים באינטרנט, משלמים חשבונות באינטרנט ואף מנהלים חלק לא מבוטל מחיינו החברתיים בעולם הווירטואלי. אתרים יכולים להציע לגולשים דברים רבים ועל כן יש סוגים שונים ומגוונים של אתרי אינטרנט. Kukar-Kinney, (Ridgway, Monroe, 2009).

תגים:

צרכנות באינטרנט · התנהגות צרכנים · אינטרנט · קניות באינטרנט · רכישה מקוונת · קידום-אתרים · המלצות · פייסבוק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות קניה של צרכנים באינטרנט", סמינריון אודות "התנהגות קניה של צרכנים באינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.