היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטמעת מערכת ניהול הסדרים בסוכנות הביטוח מדנס.

עבודה מס' 069456

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד מערכת לניהול הסדרים תשפר את יעילות הסוכנות?

10,515 מילים ,14 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

סוכנות הביטוח מדנס נוסדה בשנת 1972 ע"י שוקי מדנס והתפתחה לקבוצה מובילה בתחום הביטוח בישראל.
שוקי מדנס יליד שנת 1950. מייסדה ובעליה של קבוצת מדנס.
בוגר המכון הישראלי לביטוח, חבר בארגונים מקצועיים רבים בישראל ובחו"ל, מורשה למתן כיסוי (COVERHOLDER) מטעם חברת לוידס מאז שנת 1989. דובר עברית, אנגלית וספרדית.

קבוצת מדנס מורכבת ממספר חברות המעניקות שירותים בתחומי הביטוח השונים ובתחומים הנלווים, ומייצגת את חברות הביטוח הגדולות והחזקות במשק הישראלי.
סוכנות מדנס פועלת כסוכן פנסיוני כהגדרתו בחוק הפיקוח על שירותים פיננסים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ובשיווק פנסיוני) התשס"ב 2005.
לחברה זיקה למוצרי הביטוח הפנסיונים של חברות הביטוח הראל, מגדל, כלל והפניקס וכן משווקת את מוצרי הגמל וקרנות ההשתלמות של מגדל שוקי הון והראל.
צוות רב תחומי המונה כ- 200 עובדים, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ובהם סוכני ביטוח, אנשי מכירות, נציגי שירות לקוחות ותביעות, מנהלי סיכונים, רופאים ועורכי דין, פועל ב"בית מדנס" ביד אליהו ת"א וסניף בירושלים.
למדנס קשרי עבודה עם מרבית חברות הביטוח בארץ וקשרים הדוקים עם מבטחי משנה בחו"ל. כמו כן למדנס רשיון לפעול כחתם של תאגיד הביטוח האנגלי לוידס.
השינויים הרגולטוריים מחייבים את מדנס לפעול מול העובדים בארגונים ולהתאים להם את ההסדר הפיננסי. שינויים אלה מחייבים את החברה, ולדעתו גם את כל הסוכנויות לניהול הסדרים, להיכנס בדחיפות לתחום של ניהול הסדרים פיננסיים.

היתרון בניהול הסדרים הוא שכאשר משלבים את התקציב להפרשות סוציאליות עם הכסף הפנוי של העובד, תוך ניצול הטבות המס, ניתן לערוך בתקציב גבוה יותר תוכנית פיננסית לקראת פרישה או להיערך למצבים שאנשים יזדקקו לכסף.

מבחינה מיכונית, קיים פן תפעולי ופן של מיכון מקצועי. המיכון התפעולי מחייב את מדנס להרחיב את מערכת ניהול ההסדר הפנסיוני הקיימת שלה גם לתחום הזה. המערכת תצטרך לספק את כלל המידע על המוצרים שמציעה הסוכנות ורוכשת אותם למבוטחיה, וזאת בנוסף למה שמעניקה כיום בהסדר הפנסיוני.
במדנס שוקדים על פיתוח מערכת שתדע לדרג את הציון לכל המוצרים.
שאלת המחקר: כיצד מערכת לניהול הסדרים תשפר את יעילות הסוכנות?
השערת המחקר היא שמערכת לניהול הסדרים תשפר את תהליכי העבודה בסוכנות "מדנס".

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. סקירת ספרות
3. תיאור הארגון
3.1 חזון ואסטרטגיה
3.2 נתונים עסקיים ושיווקיים על הארגון
3.3 ניתוח סביבת הארגון
4. הבעיה
5. הפתרון - מערכת לניהול הסדרים
5.1 המטרה העסקית
5.2 תהליך הקמת המערכת לניהול הסדרים
5.3 מאפייני המערכת לניהול הסדרים
6. הצפי לשינוי לאחר הטמעת המערכת בארגון
7. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

Newell, Robertson, Scarborough & Swan (2002) מצביעים על המגמה העתידנית בשינוי היחס כלפי הידע. הם טוענים שבעידן החדש לאחר התעשייה ועבודת הכפיים, הידע מוצג כהון המשמש כיכולת היוצרת יתרון תחרותי- ע"י כך תמשיך חברת הביטוח "מדנס" להיות החברה המובילה בענף.

תגים:

מערכות מידע · ביטוח · תיפעול · תחרותיות · מיחשוב · זרימת מידע · ERP

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטמעת מערכת ניהול הסדרים בסוכנות הביטוח מדנס.", סמינריון אודות "הטמעת מערכת ניהול הסדרים בסוכנות הביטוח מדנס." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.