היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטמעת מערכת ERP

עבודה מס' 067443

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: חשיבות הטמעת מערכת ERP בארגון ודוגמא להטמעה בחברת היי-טק מתחום התקשורת.

2,625 מילים ,3 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ERP היא מערכת לניהול עסקי כולל ומהווה אינטגרציה של כלל מערכות המידע בארגון. המערכת משמשת כלי עבודה לדרגי הביצוע והביניים וספק כלים ניהוליים תומכי החלטה להנהלות החברות. מערכת ERP יכולה לאגד בתוכה תת מערכת נוספות דוגמת CRM (מערכת לניהול קשרי לקוחות, שתפקידה לרכז את כל המידע הקיים לגבי לקוח קיים ולאפשר לנציגי החברה הבאים בקשר עם הלקוחות ולכל הגופים בחברה המתממשקים למידע הנצבר במערכת לתפקד טוב יותר, על סמך מידע זמין ועדכני בכל עת), מערכת SCM (לניהול שרשרת אספקה ומלאים, אשר יכולות להיות מנוהלות פנימה לארגון ואף החוצה לספקים וללקוחות וכוללות ניהול מלאים,, ניהול שינוע ותחזוקה ועוד) מערכות לניהול כוח אדם, הכספים (בקרה תקציבית, חשבונאות ותמחיר, גזברות, ניהול השקעות ונכסים ) שיווק ומכירות (ניהול מוצרים, תכנון מבצעים ופרסום).
החברה בה בחרנו היא חברת סולגוד תקשורת המאגדת בתוכה מספר חברות ובעצם מהווה קבוצת חברות. החברה פעילה בענף ציוד תקשורת, מוצרי תקשורת ביתית ועסקית וטלפונים סלולאריים. ענף זה מאופיין בתחרות גבוהה, מודעות צרכנים לשינויים טכנולוגיים, רגישות גבוהה למחיר וריבוי יחסי של מתחרים וספקים, דבר המאלץ את החברה להיות ערה לשינויים בשוק, לדרישות הלקוחות שלה, למאמצי המתחרים ולדרישות הרגולאטור. הנהלת החברה מגדירה את הענף בו היא פועלת כחלק משוק ההיי טק, ענף התקשורת. בנספחים ניתן לראות תרשים ארגוני ודוגמאות למסכים שונים מהמערכת אשר הוטמעה.

תוכן עניינים:
מבוא - מהו ERP, הגדרה ותפיסת יסוד
חלק א' - סיווג מערכות מידע - חלוקה פונקציונאלית
שוק ה-ERP
ציפיות ושיקולים למערכת ERP
יישום ERP
חלק ב' - חברת סולגוד תקשורת
רקע - החברה והענף
מדוע יש מקום למערכת בחברה
מבנה המערכת בחברה ואופן ההטמעה
סיכום פרויקט ההטמעה
השפעת המערכת על החברה
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

שלב 1 - התארגנות והערכות
החברה החליטה להקים ועדת היגוי ובה חברים הן סמנכ"לים בארגון והם משתמשים אשר סומנו על ידי אחראית המחשוב והן ע"י המנהלים שלהם כמשתמשים כבדים של מערכות המידע הקיימות או כאלו אשר מרכזים ידע רב. חברים בוועדה כללו את החשבת, כלכלן ראשי, מנהל מחלקת המוצרים, מנהל הלוגיסטיקה, מנהל המחסן ועוד.
הוועדה הכינה נייר ראשוני ובו הדרישות מהמערכת, מדדים להצלחה, לוחות זמנים ורשימה ראשונית של דוחות רצויים לכל תת פעילות.
מטרות מרכזיות שהוגדרו ע"י הנהלת החברה לפרויקט:

תגים:

ERP · הטמעה · טמעת ERP

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטמעת מערכת ERP", סמינריון אודות "הטמעת מערכת ERP" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.