היישום אינו מחובר לאינטרנט

מיומנויות ניהול של מנהל הידע

עבודה מס' 069429

מחיר: 193.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות וניתוח שני ראיונות עם מנהלים בחברות שונות.

8,194 מילים ,6 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

ניהול ידע נכון על ידי מנהל הידע כרוך במספר תפיסות חשובות ואחת מהן היא החזון. כדי להשתית את החזון, על מנהל שמנהיג את ארגונו בכל מישור להבין את תפקידן של שלוש השורות התחתונות כמטרה הנכונה - להיות הספק הנבחר, המעסיק הנבחר וההשקעה הנבחרת - ואז הוא מוכן למקד את האנרגיה של כל העובדים בחזון משכנע. נערך מחקר מקיף, שהציג את השפעתם רבת העוצמה של החזון והמנהיגות על ביצועי הארגון ובו נאסף מידע מצוותים של יותר מ-500 מנהיגים. התוצאות של המחקר לא הפתיעו את החוקרים: צוותיהם של מנהלים שהתאפיינו במנהיגות בעלת חזון מוצק היו בעלי הביצועים הגבוהים ביותר. ביצועי הצוותים של מנהלים בעלי כישורי ניהול טובים אך חסרי חזון היו ממוצעים ואילו ביצועי הצוותים של מנהלים שהתאפיינו בחזון רופף ובכישורי ניהול חלשים היו נמוכים (בלנצ'ארד, 2008, ע' 35).

בראיונות שערכתי עם טלי (דירקטורית HR) (נספח 1) ועם אייל (מנהל מחלקת SMB) (נספח 2) נגענו במספר סוגיות שתומכות בחומר התיאורטי שקראתי במאמרים לגבי ניהול ידע.

תוכן עניינים:
פרק א' - מבוא ורקע תיאורטי
פרק ב' - ניתוח הראיונות
פרק ג' - מודעת דרושים
פרק ד' - סיכום ותובנות
פרק ה' - ביבליוגרפיה
פרק ו' - נספחים (הראיונות)

קטע מהעבודה:

לשאלה איך נתפס תפקיד ניהול הידע בארגון טלי ענתה שהתפקיד הזה הוא כל דבר שנכלל בהדרכה ובשימור הידע בארגון. עקב כך שעובר הרבה ידע בארגון, יש צורך לשמור עליו, לסדר עליו ולהעבירו לשאר הדורות בחברה וזהו תפקיד שרלוונטי לא רק למחלקה שלה אלא לשאר המחלקות בחברה.

תגים:

ראיונות עומק · מנהל · מנהל בארגון · ניתוח ראיונות · ניהול ארגוני · שינוי ארגוני · ניהול ידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיומנויות ניהול של מנהל הידע", סמינריון אודות "מיומנויות ניהול של מנהל הידע" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.