היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת פרטנר

עבודה מס' 069414

מחיר: 725.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הערכת שווי עבור רכישת שליטה בחברה פרטנר תקשורת בע"מ (2011).

11,357 מילים ,16 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

החלטנו להעריך את שוויה הכלכלי של רכישת שליטה בחברה פרטנר תקשורת בע"מ על ידי חברת פראנס טלקום ליום 30 ביוני 2011, על בסיס הנחות מסוימות הכלולות בגוף עבודתנו.
לצורך עבודתנו הסתמכנו על דוחות כספיים מבוקרים של החברה לשנים 2008-2010 ושל השני הרבעונים הראשונים של שנת 2011 וכן על מידע פומבי הכולל חומר רקע כללי על החברה ועל הענף. לצורך גיבוש חוות דעתנו, התבססנו על הערכות, השערות וציפיות בלתי ודאיות לגבי העתיד, המבוססות על הנחות וציפיות שונות הנוגעות הן לחברה והן לגורמים חיצוניים רבים, כגון מצב השוק בו פועלת החברה, מתחרים פוטנציאלים, מצב המשק והכלכלה בכללותה.
אין כל ודאות כי הערכות, השערות וציפיות אלו יתממשו, באופן מלא או חלקי. בנוסף להיותן מבוססות על ההנחות האמורות לעיל, מתייחסות ההערכות לכוונות ומטרות עתידיות של החברה, נכון למועד עבודתנו. הנחותינו כוללות את הסינרגיה הפוטנציאלית שתיווצר בגין רכישת השליטה של חברת פרטנר.
בעבודתנו, סקרנו את הסביבה העסקית של חברת פרטנר והסקנו כי ענף התקשורת בעולם ובפרט בישראל הגיע לבגרות ולרוויה בשל המתווה הרגולטורי והתגברות התחרות. בשל מגמה זו, חברות הסלולאר בארץ ביצעו רכישות של חברות בעלות פעילות FIX (פעילות נייחת) על מנת להציע ללקוחותיהן סל מוצרים רחב יותר שכולל חבילת FIX וכך להרחיב את פעילות החברה.
בחרנו לנתח את השווי הכלכלי של העסקה באמצעות 3 מודלים נפוצים: הערך הנכסי, מכפיל EBITDA ושיטת היוון תזרימי המזומנים. קיבלנו טווח של ערכים בין כל המודלים והחלטנו לאמוד את השווי הכלכלי של החברה באמצעות ניתוח הרגישות של מודל היוון תזרימי מזומנים בתוספת פרמיית השליטה של 12%.

תוכן עניינים:
תמצית מנהלים
מבוא
תיאור החברה ופעילותן
ניתוח סביבה עסקית
מודל SWOT
ניתוח פעילות החברה
תיאור בסיס נתונים
הערכת שווי:
שיטת היוון תזרימי המזומנים
שיטת הערך הנכסי הנקי
מכפיל EV/EBITDA
פרמיית שליטה
סיכום תוצאות

סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

שוק הסלולר בישראל הוא שוק בו שולטות 3 חברות גדולות שפועלות בו כמונופול של קבוצה אחת, שבה תנודות המחירים לצרכן נעשות במקביל ובתיאום ולכן לא קיימת תחרות אמיתית. שלושת החברות זהות כמעט לחלוטין וללא הבדל מהותי בניהן. לכל אחת מהן מספר לקוחות דומה, הן מציעות לצרכן שירותים הדומים במרכיביהם, שנבדלים לרוב בסממנים חיצוניים בלבד ושמתומחרים לצרכן במחירים כמעט וזהים. כשחברה אחת פונה בשירות חדש לציבור אזי גם השניה מיד נכנסת לאותה נישה.

תגים:

פרויקט במימון · הערכת שווי · DCF · הערכת שווי · עבודה במימון · פרטנר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת פרטנר", סמינריון אודות "חברת פרטנר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.