היישום אינו מחובר לאינטרנט

BENCHMARKING - פרטנר

עבודה מס' 066211

מחיר: 203.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיפור עיסקי - תהליך BENCHMARKING בחברת פרטנר

4,658 מילים ,10 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

נתבקשנו לבצע תהליך BENCHMARKING לתהליך הגיוס של חברת פרטנר. חברת פרטנר הינה אחת מהחברות הגדולות והמצליחות ביותר במשק, וזו אחת הסיבות שלחברה אין כל בעיה להודות בכך שכאשר תהליך ליבה איננו עומד בדרישות וציפיות החברה יש לשנותו.
ארגון הייחוס שנמצא מתאים לביצוע תהליך BENCHMARKING הינו חברת טלכלל שלה ישנם יחסי עבודה עם פרטנר. נתבקשנו לבנות פרויקט לתהליך BENCHMARKING ובסוף תהליך ה BENCHMARKING נדרשו להציג תוכנית לסמנכ"ל משאבי אנוש ולהנהלת החברה.
התהליך שהומלץ ואותו גם נתבקשנו היה ביצוע תהליך קיצוני BPR על תהליך הגיוס בהתאם למידע שנאסף בתהליך ה BENCHMARKING.

" אבחון המצב המצוי , הגדרת המצב הרצוי ותכנון המעבר מהמצב המצוי למצב הרצוי " (שלמה גלוברזון, ניהול התפעול ושיפור ביצועים עמ' 240).

יישום התהליך אכן הביא לדרישות ההנהלה בכל המדדים - עמידה ביעדי הגיוס, חסכון תקציבי, הגברת שביעות רצון הלקוחות (הפנימיים).

תוכן עניינים:

1. הצגת הארגון
א. תאור פעילותו של הארגון
ב. הצגת שטחי פעולה טעוני שיפור עם נימוקים

2. Benchmarking
א. מה זה B.M
ב. בחר ארגון יחוס והסבר מדוע בחרת בו
ג. מהם שלבי היישום של ה B.M בארגון
ד. איזה שינויים יהיו בארגון בעקבות ה B.M
ה. כיצד יש למנוע כשלון של ה B.M

3. יישום BPR לצורך השיפור
א. מסמך מפורט "צריך לעשות מעשה"
ב. מטרות ויעדי ה BPR כולל מסמך "הכרזה על חזון"
ג. יתרונות וחסרונות של יישום BPR בארגון ספציפי
ד. אילוצים העלולים להשפיע על יישום ה BPR בארגון
ה. בעלי תפקידים ביישום BPR כולל נימוקים מפורטים
ו. הסבר מפורט של שלבי ה BPR
ז. איך ייראה הארגון לאחר יישום BPR

4. בקרה
א. תאור תהליך הבקרה המודע לארגון
ב. פירוט המדדים והתקנים הרלוונטיים תוך השוואת המצב הרצוי למצוי
ג. הצעת תוכנית פעולה לגישור על הפערים

5. שיפור ביצועים על פי למידה
א. קריטריונים של למידה אישית
ב. אופן השימוש בלמידה אישית לשיפור תהליכים

ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סמנכ"ל משאבי אנוש והנהלת חברת פרטנר מינו מנהל פרויקט וצוות חשיבה לבחינת תהליכי הגיוס של החברה. המשימה שהוטלה על הצוות הינה משימה מורכבת ממספר שלבים:
שלב א' ביצוע תהליך BENCHMARKING .
שלב ב' הכנת תוכנית פעולה.
שלב ג' ביצוע תוכנית הפעולה.
הקבוצה בדקה את תהליכי הגיוס וזיהתה את הכשלים העיקרים. עיקרי הכשלים:
* אחוז החותמים לאחר תהליכי הסינון נמוך יחסית 60% בלבד.
* אחוז הפסילה במרכזי הערכה גבוהה מאד כ 80% נפסלים.
* הגיוס לא עומד ביעדיו.
* לעיתים הגיוס מגייס עובדים לאחר תחילת הקורס.
* כתוצאה מאי עמידה ביעדים מתגלגל כדור שלג המשפיע על חטיבת משאבי אנוש וחטיבת הלקוחות.

תגים:

שיפור עיסקי · פיתוח חברות · מנהל עסקים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "BENCHMARKING - פרטנר", סמינריון אודות "BENCHMARKING - פרטנר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.