היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה שיווקית- חוגלה קימברלי- חיתולי האגיס

עבודה מס' 069367

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תוכנית אסטרטגית המכילה ניתוח של הסביבה השיווקית עבור חוגלה קימברלי- חיתולי האגיס והצעת חלופות לצמיחה.

4,667 מילים ,20 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

חוגלה-קימברלי הינה החברה הגדולה בישראל למוצרי צריכה מתכלים שאינם מזון. החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים לשוק הביתי, הקמעונאי והמוסדי בקטגוריות מגוונות.
החברה הינה שותפות בין חברת קימברלי-קלארק העולמית (50.1%) וקבוצת נייר חדרה (49.9%).
חוגלה-קימברלי פועלת בשוק התורכי באמצעות חברת בת בתורכיה בשם KCTR שרכשה בשנת 1999.
מותגי חוגלה מובילים ומועדפים בכל משקי הבית בישראל בהיותם איכותיים, אמינים וחדשניים בתחומם, בין השאר משווקת החברה חיתולים חד פעמיים.
שוק החיתולים בישראל מוערך בהיקף כספי שנתי של כ- 480 מיליון ש"ח ובהיקף כמותי של כ-485 מיליון חיתולים בשנה. קצב צמיחת השוק (כספי) כ- 3% בשנה (ראה נספח א'+ב')
החברה משווקת שני מותגי חיתולים - "האגיס" ו-"טיטולים" הפונים לקהל יעד שונה אחד מהשני וכך פונה לפלחים רחבים מהאוכלוסייה. המותג האגיס משווק בתור מותג פרמיום והמותג טיטולים משווק בתור מותג המהווה פתרון פונקציונאלי וזול ללקוחות.
בעזרת שני המותגים החברה שולטת בתחום החיתולים בישראל מבחינה כמותית וכספית.
במסגרת העבודה ניתחנו את מצבה הנוכחי של חוגלה קימברלי בענף החיתולים תוך התמקדות בניתוח המותג האגיס, וניתוח הסביבה השיווקית.
בעקבות ניתוח השוק והמותג החלטנו שניתן להציג אפשרות של צמיחה מוגברת של החברה ע"י אסטרטגיית פיתוח מוצרים וההצעה המרכזית שתוצג הינה פיתוח קו חיתולים אקולוגי הנותן מענה למהפכה הירוקה המתחוללת כיום בעולם כיום בשם "Huggies Green".

תוכן עניינים:
2. תקציר מנהלים
3. ניתוח הסביבה החיצונית
3.1 מצבה הנוכחי של הפירמה בענף
3.1.1 הגישה השיווקית המאפיינת את הפירמה
3.1.2 תמהיל המוצרים של החברה
3.1.3 אסטרטגיית מיתוג
3.2 מצבו הנוכחי של מותג "האגיס" בענף החיתולים בישראל
3.2.1 תיאור המוצר
3.2.2 השלב במחזור חיי המוצר
3.2.3 מיקום המוצר עפ"י מטריצת בוסטון
3.2.4 אסטרטגיית הבידול והמיצוב של המוצר
4. ניתוח הסביבה החיצונית
4.1 המתחרים (סביבת המיקרו)
4.1.1 ניתוח הסביבה התחרותית ע"פ 5 הכוחות של פורטר
4.1.2 אפיון המתחרים העיקריים
4.1.3 נתחי שוק החיתולים החד פעמיים עבור התאריכים 10/2010-11/2008
4.2 הלקוחות (סביבת המאקרו)
4.2.1 פלחי השוק אליהם פונה החברה בענף ומאפייניהם
4.2.2 מאפייני תהליך הקנייה וסוג הקנייה עפ"י מודל אסאל
4.3 הגורמים בסביבת המאקרו המשפיעים על פעילות החברה
5. ניתוח SWOT ומסקנותיו
6. הצעת שתי החלופות לצמיחה
7. פירוט אחת מחלופות הצמיחה בענף
7.1 אסטרטגיית הצמיחה עבור הפירמה
7.2 קביעת שוק המטרה
7.3 אסטרטגיית הבידול והמיצוב של המוצר החדש
7.4 פירוט כללי של רכיבי התמהיל השיווקי עבור החלופה המוצעת
ביבליוגרפיה (מקורות אינטרנט)

קטע מהעבודה:

חוגלה-קימברלי נשענת על מרכזי הפיתוח של חברת האם קימברלי-קלרק העולמית ונהנית משיתוף בתוצרי המחקר והפתוח, ידע שיווקי ומכירתי ומוצרים חדשים.
בחוגלה-קימברלי עצמה מתבצעות באופן עצמאי עבודות של שיפור והתאמת מוצרים לשוק הישראלי על פי טעמי והעדפות לקוחותיה. זאת בנוסף לעמידה בתקנים ישראלים והתאמות לסביבת היצור המקומית.
זוהי בדיוק תמצית התפיסה השיווקית שמתחילה בשוק המטרה, מתמקדת ברצונות וצורכי הלקוח ובאמצעות שיווק משולב של מוצר איכותי משיגה את שביעות רצון הלקוחות.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה שיווקית- חוגלה קימברלי- חיתולי האגיס", סמינריון אודות "אסטרטגיה שיווקית- חוגלה קימברלי- חיתולי האגיס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.