היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיאורית האינטר טקסטואליות ו-תיאורית השלמת פערים

עבודה מס' 069360

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הטקסט לניתוח: התוכנית "בית הספר למוזיקה" בערוץ 2

1,387 מילים ,2 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

בחרתי בטקסט זה מכיוון שהוא עדכני, פופולארי, ומשודר בימים אלה. ניתן לראות בו בבירור את האינטר טקסטואליות ואת השלמת הפערים. את האינטר טקסטואליות ניתן לראות בכל פעם אשר מראים טקסטים מן העבר בין אם מדובר על קטעי וידאו או בשיר הנבחר לביצוע אשר נכתב לפני שנים. את השלמת הפערים ניתן לראות בבירור כאשר לא מראים את מהלך השיעור בו הילד לומד מן המורה את השיר אלא מראים קטע קצר מאוד ממנו וקופצים ל15 דקות ודקה לפני ההופעה וביצוע השיר על הבמה. טקסט זה הוא טקסט פופולארי המשודר בימים אלה וסוחף אחריו צופים רבים. מדובר בתוכנית מסוג 'כוכב נולד' בגרסת הילדים עם הבדלים מקלים מכיוון שמדובר על ילדים- כך למשל אין הדחה, אין הערות קשות, אין צילום ממושך ועוד.

קטע מהעבודה:

בתוכנית "בית הספר למוסיקה" ניתן לראות את ה האינטר טקסטואליות בכמה מובנים. בתחילת התוכנית כל ילד מקבל מן המורה שלו משימה, ללמוד שיר אותו יבצע מאוחר יותר על הבמה מול קהל.

תגים:

סלמן רושדי · אינטרטקסטואליות · טלויזיה · טלביזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאורית האינטר טקסטואליות ו-תיאורית השלמת פערים", סמינריון אודות "תיאורית האינטר טקסטואליות ו-תיאורית השלמת פערים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.