היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת פרסום מטעה על התנהגות צרכנים

עבודה מס' 069304

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ספרות ובדיקה אמפירית באמצעות שאלון.

9,040 מילים ,20 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

תעשיית הפרסום הינה תעשייה מתוחכמת, עתירת אמצעים, הפועלת על תודעתו של הצרכן, ומפעילה שיטות, המבוססות על פסיכולוגיה ועל סוציולוגיה.
כיום אנו פוגשים את תעשיית הפרסום בכל מקום, מעל דפי העיתון, בטלוויזיה ובקולנוע, בשלטי חוצות, על גבי עטיפות מוצרים, היא ממלאת את תיבות הדואר שלנו, קופצת באתרי האינטרנט או מושמעת בטלפון. 

בשל הכמות העצומה של מידע הזמין לצרכנים, רמת האמינות משתנה בין מוצר למוצר ואחת ההחלטות החשובות ביותר לצרכן היא האם המידע שהוא מקבל אמיתי או שקרי (LaTour, 2009).
בעקבות פרסומים מטעים חלק מהצרכנים מפתחים חוסר אמון וסקפטיות המקשים על המפרסמים להגיע אל הצרכן, הצרכנים מבצעים פעולות אגרסיביות יותר ויותר להימנע מחשיפה למסרים שיווקיים דבר זה גורם למפרסמים לפנות לפרסום סמוי על מנת לחדור בחשאי לתודעת הצרכן וכדי שהמוצרים יראו אמינים (Ashley & Leonid, 2009). או לפרסום מטעה כגון שימוש באותיות קטנות או שימוש במונח בכפוף לתקנון המבצע.

מטרת עבודתי הינה בחינת שאלת המחקר כיצד פרסום מטעה משפיע על התנהגות צרכנים.
בנוסף לכך בחנתי השפעה של מספר משתנים שונים כגון גיל, מין והשכלה על מנת לבדוק האם השפעת פרסום מטעה משפיעה באופן שונה על התנהגות הנבדקים בכל אחד מהפרמטרים השונים. בנוסף לכך בדקתי האם קיים הבדל בהתנהגות הצרכנים כאשר מדובר במוצרים במעורבות שונה.

על מנת לבחון את הנושא השתמשתי בסקירה ספרותית של מאמרים אקדמאיים מהשנים האחרונות. בעזרת מאמרים אלו בחנתי כיצד מחקרים קודמים בחנו את אותן השאלות.
לאחר הסקירה הספרותית ביצעתי בדיקה אמפירית באמצעות שאלון וניתחתי את תוצאות שאלות המחקר.

תוכן עניינים:
1 מבוא
2 סקירה ספרותית
2.1 פרסום מטעה - רקע
2.2 השפעות פרסום מטעה על התנהגות צרכנים
2.2.1 השפעת פרסום מטעה
2.2.2 השפעות פרסום סמוי
2.3 השפעות גיל, מין ורמת השכלה על התנהגות צרכנים
3 השערות מחקר
4 שיטת המחקר
4.1 כלי המחקר
4.2 משתתפי המחקר
4.3 מערך המחקר
5 ממצאים
6 דיון ומסקנות
7 ביבליוגרפיה
9.1 נספח א' - שאלון
9.2 נספח א' - ניתוח שאלון

קטע מהעבודה:

בתחילת האלף השלישי נמשכות מגמות של התכנסות ומיזוג בשוק התקשורת. ברמה הטכנולוגית, מתכנסים שירותי תקשורת מכל הסוגים לחבילת תקשורת אחת. ברמה התוכנית, הופכים עיתונים, שירותי טלוויזיה ושירותי תוכן אינטרנטיים למסופקים על פני פלטפורמה אחת. בנוסף לכך, תחרות מחריפה בין המשווקים והמכשור המאפשר לצופה לדלג על פרסומות מסורתיות בטלוויזיה, יוצרים צורך בכלים פרסומיים חדשים ואפקטיביים יותר. (Eisenberg, 2002)

תגים:

אמת בפרסום · פרסום מטעה · ניהול הפירסום · פרסום סמוי · התנהגות צרכנים · השפעת גיל · פירסומות · פרסומות · פסיכולוגיה · צרכנים · התנהגות צרכנים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת פרסום מטעה על התנהגות צרכנים", סמינריון אודות "השפעת פרסום מטעה על התנהגות צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.