היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרדה בין גברים ונשים בתחבורה ציבורית

עבודה מס' 069267

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פמיניסטי של התופעה.

1,153 מילים ,8 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

הפרדה בין גברים לנשים היא תופעה המתקיימת במסגרות שונות ומטעמים שונים. הפרדה נשמעת כמו הסדר של "שווה אך שונה", כלומר, נשים וגברים יקבלו את אותן זכויות, אך בנפרד. אך לא כך הדבר. ברוב המקרים ובתוכם המקרה בו אדון, ההפרדה המגדרית, יוצרת הירארכיה בין המגדרים. במקרה זה, גברים יושבים מקדימה, נשים מאחורה (שפירא-רוזנברג, 2010).

בעבודה זו אעסוק בהפרדה מגדרית בתחבורה הציבורית בישראל. העבודה היא ניתוח של סוגיית ההפרדה בין גברים לנשים בתחבורה ציבורית בישראל, תוך התייחסות לנקודת מבט רב תרבותית, נקודת מבט פמיניסטית-ליברלית ונקודת מבט פמיניסטית-רדיקאלית.

קטע מהעבודה:

מדינת ישראל מגדירה את עצמה כמדינה ליברלית, כלומר, מדינה שפועלת לפי עקרונות הדמוקרטיה הליברלית. במסגרת דמוקרטית כזו, בין השאר, המדינה מגנה על זכויות המיעוטים על ידי ייצוג במוסדות השלטון ועל ידי חקיקה (עוז-זלצברג,1999).

תגים:

פמיניזם · רב-תרבותיות · הדרת נשים · הפרדה מגדרית · ליברליזם · פלורליזם יהודי · מגדר

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרדה בין גברים ונשים בתחבורה ציבורית ", סמינריון אודות "הפרדה בין גברים ונשים בתחבורה ציבורית " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.