היישום אינו מחובר לאינטרנט

יצרכנות בעולם הסלולר

עבודה מס' 069206

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת היבטים של מושג היצרכנות והתייחסות למפתחי אפליקציות עבור "אפל" לעומת "נוקיה".

9,913 מילים ,16 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

"מאחר שהיצרכנות עומדת להתפשט אין להבין את עתידה של כלכלת הכסף, וודאי לא לחזותה, בנפרד מכלכלת היצרכנות. לאמיתו של דבר, שתי כלכלות קשורות זו לזו לבלי הפרד. כשנבין זאת - ואת הערוצים שבהם הן מזינות זו את זו - נקנה לנו תובנות מעמיקות על חיינו הפרטיים עכשיו ובעתיד" (טופלר, עמוד 17, 2006).

יצרכנות הוא מושג שתבע אלבין טופלר, הדן בעידן כלכלי חדש שצמח לאור הקדמה הטכנולוגית. אנו עדים ליצרכנות ברבים מעיסוקנו המודרניים, כגון שירות עצמי במסעדה, משיכת כסף מבנקט, כתיבת בלוג, העלאת תכני וידיאו לפלטפורמה מתאימה.
בעבודה זו ברצוני לבדוק את היצרכנות בעולם הסלולר. מוקד המחקר יעסוק באופן בו חברות רותמות צרכנים ליצור עבורן וכך הם הופכים ליצרכנים.

הקדמה הטכנולוגית לא מפסיקה להתפתח, החל מהמאה ה-18 שבה התרחשה המהפכה התעשייתית, ועד מהפכת ווב 2.0 של ימינו המאפשרת שיתוף תכנים. מהפכת שיתוף התכנים ברשת האינטרנט היא שהביאה להולדתם של קהל יצרכנים חדש. חברות הסלולר מאפשרות גלישה ברשת האינטרנט דרך מכשיר הסלולר דור-3, וכך בעלי מכשיר סלולר יכולים לעלות תכנים בזמן אמת, דבר שלא התאפשרה לפני מהפכה זו.

בעשור האחרון אנו עדים להתפתחות ענפה בתחום הסלולר. לא עוד מכשיר טלפון רגיל שמאפשר כניסה ויציאה של שיחות, כיום הסלולר הוא עולם ומלאו: ניתן לצלם, לנווט ולעדכן סטטוס בזמן אמת ברשת החברתית פייסבוק. מדובר בתהליך בו הצרכן לא עוד פסיבי אלא אקטיבי ורוצה להיות קיים ולהביע את דעתו בכל זמן נתון. השאלה היא כיצד החברות גורמת לצרכנים הללו לעבוד עבורן ללא תמורה של ממש? מה המשתמש מרוויח מכל זה?

תוכן עניינים:
מבוא
מתודולוגיה
פרק ראשון התיאוריות
1.1 המהפכה התעשייתית כהקדמה לפוסט תעשייתית
1.2 המהפכה הפוסט תעשייתית
1.3 עידן המידע
1.4 התפתחות הטכנולוגיה בתקשורת ההמונים
1.5 התהוות חדירתו של המחשב ובהמשך האינטרנט לחיינו
1.6 ניצניו של המכשיר הסלולארי
1.7 הקדמה הטכנולוגית והסלולר
1.8 הסמארטפון
1.9 יצרכנות
פרק שני: המחקר
2.1 מהפכת ווב 2.0
2.2 תוכן גולשים בסלולר
2.3 דוגמאות ליצרכנות בשוק הסלולר
2.3.1 Waze
2.3.2 YouTube
2.3.3 רשתות חברתיות בסלולר Facebook
פרק שלישי: מקרה הבוחן אפל מול נוקיה
3.1 אפל
3.2 נוקיה
3.3 אפליקציה
3.4 חנות האפליקציות
3.5 אז מדוע מפתחי האפליקציות יעדיפו לפתח עבור אפל?
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בחקר תקשורת ההמונים, נחקרה רבות סוגיית היעלמותו של מדיום ישן לטובת מדיום חדש. חשיבה רציונאלית בסוגיה מעין זו תציג את גישת "החזק הוא השורד", הלקוחה מתורתו של דרווין, על פיה מדיום תקשורת ישן לא ישרוד אל מול מדיום תקשורת חדשני ויפנה את מקומו למדיום החדש. אולם, לא בהכרח כך הוא הדבר, החדשנות התקשורתית-טכנולוגית אינה דוחקת את המדיומים הקודמים, אלא מתקיימת לרוב לצדם, כאשר לכל אחד מהם שימוש ומרחב מחייה משלו, במקרים רבים.

תגים:

יצרכנות · סלולר · דור 3 · ווב 2.0 · תוכן גולשים · בלוגים · סלולאר · סמארטפון · אינטרנט

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יצרכנות בעולם הסלולר", סמינריון אודות "יצרכנות בעולם הסלולר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.