היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוק הסלולר בישראל

עבודה מס' 063943

מחיר: 452.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה וניתוח מגמות לעתיד תוך התייחסות לאסטרטגיות האפשריות מנקודת הראות של חברת פלאפון.

3,688 מילים ,12 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו נבצע סקירה של שוק הסלולר בארץ, נציג את החברות המובילות בענף, נבדוק את החוזקות והחולשות של כל אחת מהחברות ונדון באסטרטגיות האפשריות מנקודת הראות של חברת פלאפון.
אנו נראה כיצד בתחילת הדרך לכל חברה היה סימן היכר ובידול שאפיין את האסטרטגיה שלה (פלאפון - פונה לעסקים, סלקום - הזולה ביותר, אורנג' - חברה בינלאומית/איכותית), וכיצד במהלך השנים עם התבגרות השוק, והתקדמות במחזור חיי המוצר, נוצרה התכנסות של כל ערכי החברות, והבידול בשוק התפוגג לו.
אנו ננסה למצוא את הדרך הטובה ביותר בה חברת פלאפון תוכל לבדל עצמה מהחברות המתחרות בשוק הסלולר.
במהלך הסקירה של שוק הסלולר ננסה למצוא לפלאפון יתרון תחרותי בר קיימא. היתרון של פלאפון אותו ננסה למנף, הינו יתרון טכנולוגי, בעזרתו ניתן יהיה ליצור בידול של החברה. ננסה לבחון מגמות עתידיות בשוק ולפצח את הכיוון אליו עולם הסלולר הולך. אנו מאמינים שכאשר החברה תצליח לייצר יתרון של ראשוניות וחדשנות בו זמנית היא תהפוך למובילת השוק.

תוכן עניינים
מבוא
סקירה
הצגת החברה
הצגת החברות המתחרות
ניתוח אסטרטגי
ניתוח שוק ומגמות לעתיד
ניתוח SWOT
הגדרת הבעיה המרכזית ובעיות המשנה
KSF - גורמי הצלחה לפירמה בענף
אסטרטגיות פעולה
בחירת החלופה המועדפת ע"פ מודל פישביין
תוכנית שיווקית
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: כל מקורות העבודה הם מקורות אינטרנט.

קטע מהעבודה:

שוק הסלולר בישראל התחיל את דרכו בשנת 1986, עם כניסתה של פלאפון לשוק התקשורת בארץ. כניסה זו הביאה עימה את מהפיכת התקשורת לאנשי עסקים, בעיקר, תחת הסיסמא "להפוך שעה אבודה לשעת עבודה". מאז עבר השוק תהפוכות ושינויים רבים.
סלקום נכנסה לשוק בשנת 1994 והביאה את המהפכה הסלולרית ללקוחות פרטיים. פרטנר הצטרפה למערכה בשנת 1999, כאשר נדמה היה שהשוק נמצא ברוויה ולמרות זאת היא הצליחה לתקוע יתד עמוק.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק הסלולר בישראל", סמינריון אודות "שוק הסלולר בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.