היישום אינו מחובר לאינטרנט

רשת חנויות B WINES

עבודה מס' 069105

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הגורמים המשפיעים על לקוחות לרכוש ברשת (שיטות מחקר).

5,627 מילים ,2011

תקציר העבודה:

מטרת המחקר הייתה לבדוק מהם הגורמים המשפיעים על לקוחות לרכוש ברשת חנויות האלכוהול "B WINES" ומדוע הם מעדיפים לרכוש ברשת לעומת חנויות אחרות של אלכוהול. המחקר בודק מהם היתרונות של הרשת ומהן שיטות הפרסום היעילות ביותר שביצעה הרשת, בנוסף המחקר נותן מבט כללי על לקוחות הרשת ומפלח אותם.
אוכלוסית המחקר הם לקוחות חנויות הרשת שביקרו בה במהלך השבועיים שבהם בוצע הסקר, חלק של הלקוחות הינם לקוחות קבועים וחלקם לקוחות מזדמנים.
מחקר זה הינו כמותי תיאורי שמתאר את המצב באוכלוסייה באמצעות שאלון חצי מובנה ואיסוף נתונים.

תוכן העניינים:
סעיף 1- מטרת המחקר
סעיף 2- סקירה ענפית
סעיף 3- כיסוי מידע
סעיף 4- הגדרת אוכלוסיית המחקר
סעיף 5- שיטת המחקר
סעיף 6- תיאום המדגם
סעיף 7- ניתוח תיאורי
סעיף 8- השערות מחקר
סעיף 9- סיכום הממצאים
סעיף 10- נספחים

הערת מערכת: העבודה נכתבה במסגרת 'ישיטות מחקר'.

קטע מהעבודה:

על פי נתוני לוח 2 ניתן לראות כי במקום הראשון הקריטריונים המופיעים בתדירות הגבוהה ביותר הם: מחירים זולים 26%, שירות אדיב 22% ומבצעים 24%. במקום השני הקריטריון המופיע בשכירות גבוהה ביותר הינו מבצעים 26% ובמקום השלישי הקריטריונים המופיעים בשכירות גבוהה ביותר הם מחירים זולים 24% וגודל המבחר 28%.

תגים:

SPSS · אלכוהול · ראיונות · סקר שוק · לקוחות · משתני לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רשת חנויות B WINES", סמינריון אודות "רשת חנויות B WINES" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.