היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיבוי והצלה בישראל

עבודה מס' 069072

מחיר: 211.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית של מערך הכיבוי.

6,831 מילים ,25 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

תפקודה של רשות הכבאות וההצלה בישראל הועלה בתקופה האחרונה לסדר היום הציבורי כתוצאה מאירוע שריפת הכרמל שהתרחשה בחודש דצמבר 2010. האסון בכרמל העיד על יכולת תפקודה של הרשות יחד עם גופים נוספים בטיפול בשריפה ובתחזוק מערך הרשות. לאור ביקורות רבות הן ציבוריות והן מצד התקשורת ואישים ציבוריים בחרתי לסקור את מערך כיבוי האש בישראל. בעבודה זו יוצג המבנה הארגוני של המערך לצד היכולות המבצעיות והמצב בפועל של רמת שירות הכיבוי בישראל. הדברים יוצגו על ידי ספרות מקצועית ובעיקר דוחות מבקרי המדינה ודוחות מיוחדים שקמו בעקבות אירועי אש.

תוכן עניינים:
מבוא
מבנה ארגוני של שירותי הכבאות בארץ
בית הספר הארצי לכבאות
פריסת תחנות כיבוי בישראל
כלי רכב וציוד כיבוי
התייחסות הממשלה למערך הכיבוי
שריפות יער וחורש בישראל ובעולם
טיפול בחומרים מסוכנים
מניעת דליקות והסברה ציבורית

סיכום
מקורות
נספח א'

קטע מהעבודה:

שירותי הכבאות וההצלה פועלים כשירותים מוניציפאליים והם נמצאים תחת 24 רשויות כבאות. בכל רשות פועלת תחנת כיבוי ראשית שבה מתקיימים שירותי הכבאות השונים. לעיתים קיימות גם תחנות משנה הנותנות מענה נוסף לרשות וסביבתה, הדבר תלוי בגודל תחום השיפוט של הרשות והצורך בהקמת תחנת משנה נוספות שתייעל את זמני התגובה באותה הרשות.

תגים:

כבאות · הצלה · מערך כיבוי אש · שריפות · שירות ציבורי · שירותים חיוניים · שירותי חירום

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיבוי והצלה בישראל", סמינריון אודות "כיבוי והצלה בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.