היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח היצירה של עדי נס, ללא כותרת (אברהם ויצחק), 2004, צילום.

עבודה מס' 069030

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הצילום והשוואה ליצירות אחרות.

4,116 מילים ,10 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

הנושא בו עוסק הצילום "ללא כותרת" (אברהם ויצחק) הוא צילום אחד מבין 14 צילומים המרכיבים את הסדרה שנקראת "סיפורי התנ"ך". הסיבה שבגללה בחר עדי נס לעסוק דווקא בנושא של סיפורים הלקוחים מן התנ"ך, הוא מכיוון שרצה להציב מראה כלפי אזרחי ישראל של שנות האלפיים ושהם יראו את העבר וההווה באותה הארץ בדיוק, לכן הוא אינו תולה את העברת המסר שלו לא במקום ספציפי ולא בזמן מוגדר (לויטה-הרטן, 2007: 11).
לאחר ניתוח הצילום, בפרק 4 אערוך ערוך השוואה בין הצילום של עדי נס לשני ציורים שונים העוסקים גם כן באותה נושא של עקידת יצחק: הציור הראשון בו אעסוק הוא של קרבג'יו מיכאלאנג'לו, 1596-1598, שמן על בד (נספח 1), והציור השני הוא של משה גרשוני, "יצחק יצחק", 1982, שמן על בד (נספח 2).
בנוסף, אתייחס לספרו של ס.יזהר "ימי צקלג".

תוכן העניינים:
1- תצפית ותיאור מצאי
2- זיהוי ותיאור של אמצעי ההסמלה החזותיים
3- חקר סמלים
4- חקר סמלים משווה
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בצילום "ללא כותרת (אברהם ויצחק )", ניתן להבחין בצידו הימיני העליון של הצילום, בבניין שחצוי ורק חלק ממנו נגלה לפנינו, בבניין זה ישנו פתח מלבני בצבע ככה יותר מצבעו של הבניין, לצד הבניין משמאלו ניתן להבחין במספר בניינים הניראים מטושטשים ומרוחקים יותר, צורתם א-סימטרית וגווני צבעם אפור ולבן.
לצד בניינים אלו במרכז הצילום ישנו פח אשפה גדול וצבעו צהוב, משמאל לפח ישנם ארבעה גזעי עצים שלושה מהם דקים והשמאלי עבה יותר, בצידו השמאלי של הצילום ניתן לראות את צמרות העצים הנראים מטושטשים לעין ובגוונים ירוקים, לצד גזעי העצים ניתן לראות מאין חומה מלבנית בצבע לבן שבמרכזה עצם בצורת מלבן בצבע אפור, לצד עצם זה ישנם שלושה עמודים בגוונים ירוקים.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח היצירה של עדי נס, ללא כותרת (אברהם ויצחק), 2004, צילום.", סמינריון אודות "ניתוח היצירה של עדי נס, ללא כותרת (אברהם ויצחק), 2004, צילום." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.