היישום אינו מחובר לאינטרנט

"הסעודה האחרונה" - לאונרדו דה וינצ'י מול עדי נס

עבודה מס' 068781

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בשתי היצירות והשוואה קצרה בינהן.

2,081 מילים ,7 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הפרק הראשון בעבודה יעסוק ביצירה של דה וינצ'י, תוך התייחסות לטכניקות, שימור התמונה, והקומפוזיציה. "הסעודה האחרונה" של לאונרדו דה וינצ'י, נחשבת לאחת היצירות המפורסמות ביותר בעולם, היצירה מתארת את סצנת סעודת סדר הפסח, שעל פי המסורת היא הסעודה האחרונה של ישו בהשתתפות תלמידיו. התמונה צוירה על קיר חדר האוכל במנזר הדומיניקני בכנסיית סנטה מריה דלה גרציה, מילאנו, איטליה. לאונרדו עבד על היצירה באופן מתמשך ולפרקים ועל כן ציורה ארך כשלוש שנים, בין 1495 ל-1498.

בפרק השני תנותח יצירתו של עדי נס בהשוואה למקור. עדי נס הוא צלם ישראלי המתמחה בצילום אומנותי. נס מציג בצילום 14 חיילים בחדר אוכל צבאי, הם ישובים עם הפנים לצופה מאחורי שולחן אוכל, המורכב מלוחות עץ ו"חמורים".

קטע מהעבודה:

נס לא רק מעתיק את ההקשר הישועי אל ההווה, הוא גם מבטל את ההיררכיה שבין ישו לתלמידי, הוא מייחד את ישו ללא הוספת ההילה והדרמה, החייל המסמל את ישו נראה כאחד החיילים בחדר, קיימת רמיזה לאיש שבעתיד יבגוד בישו ויביא למותו, יהודה איש קריות (הדמות העומדת הקיצונית משמאל). גם בעבודתו של דה וינצ'י, ישנה חלוקה מתמטית מדויקת.

תגים:

סעודה אחרונה · עדי נס · נרטי · ג'סטות · צילום · אמנות ישראלית · צבא

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא ""הסעודה האחרונה" - לאונרדו דה וינצ'י מול עדי נס", סמינריון אודות ""הסעודה האחרונה" - לאונרדו דה וינצ'י מול עדי נס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.