היישום אינו מחובר לאינטרנט

האמירה ביצירותיו של ג'ורג'ו דה קיריקו

עבודה מס' 023125

מחיר: 131.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע ביוגרפי, הסוריאליזם והניכור ביצירותיו המטאפיזיות וניתוח של מספר תמונות.

2,208 מילים ,7 מקורות

תקציר העבודה:

ג'ורג'ו דה-קיריקו לא גילה נטיה לזרם מסויים באמנות של תחילת המאה. יצירתו היתה עולם עצמאי ומקורי משל עצמו. יסודות מילדותו מופיעים לאורך תקופת יצירתו, כאשר הוא משלב את האוירה בערים האיטלקיות שבהן הוא חי יחד עם עולם חלומי ודמיוני משל עצמו.
מאחר וביצירתו ניתן למצוא עולם נוסטלגי הנובע מילדותו, אפשר להבין גם כיצד גילה נטיות לאמנות סוריאליסטית, אך יחד עם הנטיה הסוריאליסטית, תיאר דה-קיריקו כיצד התייחס בתור ילד לתמונות פנטסטיות מילדותו, תוך כדי שהרהר בתופעה המטאפיזית של העולם ללא האדם.

ביצירתו תופסים הפסלים הקלאסיים מקום מרכזי, כאשר הוא מביע אותם כדמויות קפואות, כרוחות רפאים מעולם אחר. הוא ממליץ להציב את הפסלים במקום ציבורי, כדי לעורר הפתעה וליצור מעורבות בין האנשים הסובבים, כאשר הדמות הדוממת בין האנשים תיצור תדמית של רוח רפאים.

בדומה לפסלים, אף הצללים מילאו ביצירתו של דה-קיריקו פונקציה של דמות חסרת חיים, אף היא בדומה לרוחות רפאים, יצרה את תחושת הניכור ועל אחת כמה וכמה, כאשר הצל היה מוצב בתמונה ללא האובייקט שהטיל אותו.

מקורות:

W., Bohn, "Giorgio De Chirico and the Paradigmatic Method", Gazette des Beaux-Arts, Vol. 106, July/ August '85, pp .35-41 .
Gale, M., "The Uncertainty of the Painter: De Chirico in 1913", The Burlington Magazine, April 88, v130, pp. 76-268
Grimes, N., "A Dauber of nasty pictures (New biography of Eduard Munch), Art News, Summer 94, v93, p. 29.
Hollier, D., "Surrealist Precipitates: Shadows Don't Cast Shadows", October, Summer 94, no. 69, pp. 32-110.
McKenna, S., "Confines and Qualifications: The Painter's Motives for Change and Repitition", Kunst Museum Journal, Vol. 4 [4], '93, p. 43.
Purviance, N., "Philip Guston in the Fifiles: The Power of Suggestion, Art Magazine, September 85, v60, pp. 94-97.
Soby, J., (1955), Giorgio de Chirico, The Museum of Modern Art, New Yourk, pp. 244-247.

תגים:

מנוחת · המוזות · הבוקר · שאון · מלאנכוליה · הרחוב

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האמירה ביצירותיו של ג'ורג'ו דה קיריקו", סמינריון אודות "האמירה ביצירותיו של ג'ורג'ו דה קיריקו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.