היישום אינו מחובר לאינטרנט

ספרי ילדים - השוואה בין הספר "הג'ירף של אסף" לספר "נולד לי אח"

עבודה מס' 069001

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של תפיסת הילדות ותפיסת תפקיד ההורים בתהליך חינוך הילד כפי שהם באים לידי ביטוי בשני הספרים.

1,530 מילים ,5 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו תבוצע השוואה בין הספר "הג'ירף של אסף" (אבורמן, 2002) לספר "נולד לי אח" (רז, 2006), כאשר חשוב לציין כי את הספר הראשון כתב גבר ואת הספר השני כתבה אישה, למין הכותב משמעות בניתוח התוכן. הניתוח יתייחס לתפיסת הילדות ולתפיסת תפקיד ההורים בתהליך חינוך הילד כפי שהם באים לידי ביטוי בספרי הילדים המהווים את מוקד העבודה הנוכחית. יתרה מכך הטקסטים שנבחרו מאפשרים להשוואות בין ערכי המשפחה המסורתית למשפחה המודרנית ואף מתאפשר דיון מעניין בניסיון המוצהר להציג עמדה מודרנית בעוד ברמה הסמויה ניתן לזהות את המסרים המבחינים בין המינים מבחינת הגדרות חברתיות.
לאורך העבודה מוצגים נתונים תיאורטיים ובמקביל מנותחים שני הטקסטים, כאשר תחילה בכל נושא יש הצגה נפרדת לכל ספר ואז השוואה בין התפיסות והכתיבה השונה. ראוי לציין כי לקראת סוף העבודה ישנה התייחסות גם לאיורים ולבחירה בצבעים לדמויות, כגון צבע הלבוש הסטריאוטיפי והמשחקים המשמשים את הילדים בספרים.

קטע מהעבודה:

ניתן לראות זאת בספרה של רז (2006), אשר למרות המודעות החברתית בתקופתנו לרעיונות הפמיניסטים, עדין מציגה את חלוקת התפקידים המסורתית ביחס לגברים ולנשים במשפחה. לדוגמה, החל עמוד הראשון מופיעה הילדה שכלל אין לה שם בסיפור וזאת למרות שהיא הדמות הראשית, היא הילדה אשר מתמודדת עם אח חדש במשפחה והיא זאת שמתארת את ההתרחשות.

תגים:

ספרות ילדים · חיברות · משפחה · סוציאליזציה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ספרי ילדים - השוואה בין הספר "הג'ירף של אסף" לספר "נולד לי אח" ", סמינריון אודות "ספרי ילדים - השוואה בין הספר "הג'ירף של אסף" לספר "נולד לי אח" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.