היישום אינו מחובר לאינטרנט

השוואה בין שירים: "יונתן" ו"בין סנה ובוצץ"

עבודה מס' 068817

מחיר: 66.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השוואה בין השירים של יונה וולך ושל יצחק שליו וביחסם אל החברה הישראלית ולתרבות הישראלית.

1,986 מילים ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו בוצעה השוואה בין השירים וניתוח של כל אחד מן השירים, תוך שימת דגש למוטיבים דומים וזהים אשר מבטאים רעיונות שונים או לחלופין מוטיבים שונים המבטאים רעיונות זהים. העבודה מתייחסת בעיקרה ליסוד התרבות הישראלית וליחסי הגומלין בין היצירות לבין התרבות הישראלית כמכוננות ומייצגות.

קטע מהעבודה:

נשאלת השאלה למה יונתן מוותר על הבריחה? על המאבק? אנו רואים שיונתן נכנע ללא מאבק ונכנע מהר מאוד ברגע שקוראים לו, קראו בשמו. אנו מבינים מכך שהמאבק היה מאוד קצר וסף הכניעה מאוד נמוך כמו שילדים מאבדים סבלנות מאוד מהר וקשה להם להתמודד עם אתגרים, אפשר להקביל זאת למצב הנפשי של יונה וולך שלא הצליחה להתמודד עם הקשיים בחיים והעדיפה להיות מולכת ולא מוליכה. מתחיל שלב של משא ומתן בהתחלה בצורה מתחנחנת "רק קצת דם לקינוח הדבש", הדבש הוא בעצמו קינוח אך הילדים משתמשים בו כמנה העיקרית והדם הוא הקינוח. וולך מבטלת את המשמעות הנילווית של הדבש והופכת אותו לעיקר, זה המנה העיקרית, הדם זה רק הקינוח. וולך הופכת בשיר "טפל" ל"עיקר". במציאות למעשה, וולך עסקה ב"טפל" התרבותי המקומי ש"לא נגע לאף אחד" אך היה זה קולו האישי של הפרט בארץ של אנחנו ובייחוד קולו של האדם החדש, הפרט בחברה הבורגנית-קפיטליסטית המתהווה.

תגים:

יונה וולך · יצחק שליו · תרבות ישראלית · בין סנה ובוצץ · יונתן · החברה הישראלית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השוואה בין שירים: "יונתן" ו"בין סנה ובוצץ"", סמינריון אודות "השוואה בין שירים: "יונתן" ו"בין סנה ובוצץ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.