היישום אינו מחובר לאינטרנט

פעילות גופנית ומחלת הסרטן

עבודה מס' 068809

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פעילות גופנית כפעולה מניעתית למחלת הסרטן.

3,096 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

מחלת הסרטן מהווה את אחת מהמחלות הקטלניות במאה ה-20. אך בניגוד למחלות אחרות כדוגמת איידס יש לה אופני טיפול המשתנים לפי סוג הגידול. בדומה לאיידס עם זאת, יש גם דרכים להימנע ממנה, ובהם תזונה נכונה ושמירה על משקל גוף מתאים.

אני עצמי פעיל גופנית, ועדיין שואל את עצמי שאלות כגון - האם הפעילות בה אני נוקט היא מתאימה? האם היא מספיקה? כיצד אני יכול להשפיע על הקרובים אלי כדי שהמחלה לא תחזור לשכון במשפחתנו? כולי תקווה שבתום איסוף החומר וניתוחו, אהיה בעל תובנות נוספות שיסייעו לי להבין יותר טוב את התשובות לשאלות הללו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. רקע כללי - מחלת הסרטן
3. רקע כללי - תרומת הפעילות הגופנית לבריאות
4. תרומת הפעילות הגופנית במניעת סוגי סרטן שונים
4.1. פעילות גופנית וסרטן המעי הגס
4.2. פעילות גופנית וסרטן השד
4.3. פעילות גופנית וסרטן הערמונית
4.4. פעילות גופנית, סרטן הריאה וסרטן הלבלב
4.5. פעילות גופנית וסרטן רירית הרחם
5. פעילות גופנית לחולים ולמחלימים מסרטן
5.1. סייגים לפעילות גופנית אצל חולים ומחלימים מסרטן
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. נספח

קטע מהעבודה:

המילה "סרטן" מפורשת לעיתים רבות כגזר דין מוות בעיני החולה ומשפחתו, למרות שבממוצע ניתן לרפא כ-60% מכלל המקרים ואפילו עד כדי 90% מאלו אשר מאובחנים מוקדם.
נראה כי רוב הסיבות להתפתחות הסרטן הן התנהגותיות (אורח חיים) וסביבתיות ורק עד 20% ממקרי המחלה הם תורשתיים. חוסר בפעילות גופנית מהווה את אחד המרכיבים הסביבתיים הנפוצים ביותר, כאשר כללית, ההשפעה המיטיבה של המאמץ הגופני, שתידון מייד, פועלת במספר מנגנונים והינה בולטת יותר כאשר כמות הפעילות המבוצעת היא של כ-4 שעות שבועיות (קונסטנטיני ודובנוב, 2002).

תגים:

פעילות גופנית · סרטן · ממאיר · ספורט · מניעת מחלות · התעמלות · תחלואה · מחלות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פעילות גופנית ומחלת הסרטן", סמינריון אודות "פעילות גופנית ומחלת הסרטן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.